Studium kosmetyczne

  • Autor
    Odp.
  • Tuska
    Member
    • Tematów: 22
    • Odp.: 447
    • Pasjonat

    Czy ktos z was skończył studium kosmetyczne lub wizażu?? Chciałabym sie dowiedziec jak to sie mam do normalnych studiów licencjackich, czy po ukończeniu studium rocznego ma sie niezbedną wiedze do rozpoczecia pracy w zawodzie kosmetyczki lub wizażystki. Czy byłyżcie zadowolone z takiej szybkie – czesto rocznej nauki? Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    diara
    Member
    • Tematów: 3
    • Odp.: 5
    • Początkujący

    spoko temat 🙂
    sama byc chciala wiedziec choc dopiero ide do LO,
    ale planuje studium kosmetyczne 🙂

    Tuska
    Member
    • Tematów: 22
    • Odp.: 447
    • Pasjonat

    no wlasnie ja juz jestem po studiach ale temat kreci mnie nie miłosiernie, konkretnie nie chodzi mi o studium typowo kosmetyczne ale studium wizazu. Uwielbiam sie malowac i nieskormnie mówiac wiem ze mam do tego „dryk” Kazda kumpela jak gdzies wychodzi to zachacza najpierw o moj dom aby zrobic sie na bostwo mam tez kilka panien młodych na swoim koncie Dlatego tez zaczełam ten temat bo nie wiem czy zainwetowac wiecej kasy i zrobic kilka szybkich kursów czy tez przeczekac cierpliwie i zrobic studium które przewaznie trwa rok wiec w tym momencie bede musiała zainwestowac w cierpliwosc.

    Casandra
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    No więc tak,ja własnie chodzę do studium kosmetycznego ale który trawa 2 lata po ukończeniu takiego studium uzyskuje się tytuł Technika usług kosmetycznych(tytuł ten jest potrzebny w przypadku kiedy chcę się otworzyć własny zakład kosmetyczny).Oczywiżcie jesli ktoż skończył studia licencjackie też może otworzyć własny zakład ale musi wtedy zatródnić osobę która ma tytuł technika.Odradzam jednoroczne szkoły,po nich prawdopodobnie uzyskuje się tylko tytuł specjalisty i przeważnie nieposiadają uprawnień szkoły publicznej.Pozdrawiam.

    Tuska
    Member
    • Tematów: 22
    • Odp.: 447