Uczulenie na słońce :/

  • Autor
    Odp.
  • Kati
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 53
    • Stały bywalec

    O jakiegos czasu mam problem…
    Gdy jestem na sloncu na czerwienia mi sie rece i wyskakuje wysypka…zeby bylo malo to strasznie to swedzi! :/
    W zeszlym roku tez mialam z tym problem,ale picie wapna i tabletki (loratedyna) pomogly mi,ale w tym roku niesty nie!

    Czy maciej podobny problem?

    Znacie jakoes spraedxzone na to sposoby?

    Jestem zalamana,bo lekarz mi powiedzial,ze tego nie da sie „wyleczyc” wystarczy unikac slona i stosowac kremy ochronne z filtrami jakbym jechala do Grecji ❗

    xyz
    Member
    • Tematów: 35
    • Odp.: 1277
    • Maniak

    az tak zle nie mam ale jak tylko zobacza moje oczka slonko to kicham

    peronowa mysz
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 367
    • Pasjonat

    Ja też mam tak, że kicham od słońca.

    Anonymous
    Member
    • Tematów: 110
    • Odp.: 3798
    • Guru

    powinnaż się zgłosić z tym do dermatologa moim zdaniem …

    Agniesia11
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    mam podobny problem od tamtego roku gdy bede dluzej na sloncu na twarzy wyskakuje mi wysypka (kaszka) i strasznie swedzi i puchnie;/ pije wapno ale malo daje wiec nie wiem co jeszcze 🙁 a za 2 tyg do wloch 🙁

    Anonymous
    Member
    • Tematów: 110
    • Odp.: 3798
    • Guru

    mnie rok temu na rękach między dłońmi a łokciami wyskoczyła kaszka która potem rosła i puchła, była bardzo czerwona i swędziała. ale miałam ja na własne życzenie – riozgrzane ciało polałam lodowatą wodą…..

    ciocia_asia
    Member
    • Tematów: 3
    • Odp.: 62
    • Stały bywalec

    a mi zawsze na udach wyskakuje kaszka czerwona he 🙁

    Kati
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 53
    • Stały bywalec

    ostatnio nie bbylo takiego ostrego slonca,ale cos tam swiecilo -jestem w wielim szoku bo moje „uczulenie” chyba ustapilo! rece mnie nie swedza i nawet nie sa czerwone…