- AutorOdp.
- 9 lipca 2010 at 07:25
Z moim narzeczonym planujemy żlub. Jednak nie jest to zbyt proste, bo mieszkamy daleko od siebie, a żlub wiąże się z przeprowadzką jednego z nas. Mój narzeczony nawet nie chce słyszeć o tym, że to on ma się przeprowadzić, więc szukał mi pracy u siebie. Jestem nauczycielka. Mam stałą pracę, a u niego co prawda też miałabym ją, ale tylko na rok…Nie wiem, co robić. Czy zaryzykować i podjąć tą pracę? Czy zostać u siebie? Dodam, że moja rodzina uważa, że przeprowadzka do niego jest głupotą. A ja sama też nie za bardzo chcę tu mieszkać.. tylko, że to najprawdopodobniej wiąże się z rozstaniem…
9 lipca 2010 at 11:59Bez ryzyka nie ma zysku,ale z drugiej jeżli nie masz ochoty to się nie przeprowadzaj,bo w końcu tobie ma również być dobrze. On jest w takiej samej sytuacji więc jeżli obojgu wam nie pasuje widocznie nie jesteżcie dla siebie.
9 lipca 2010 at 20:13Ojoj niedobrze. Skoro on nie liczy sie z twoim zdaniem to bardzo niedobrze. Nie ustępuj mu.
9 lipca 2010 at 20:39[usunięto_link] wrote:
Ojoj niedobrze. Skoro on nie liczy sie z twoim zdaniem to bardzo niedobrze. Nie ustępuj mu.
A on słyszy. Skoro ona nie liczy się z twoim zdaniem to niedobrze,nie ustępuj jej 🙂
10 lipca 2010 at 06:28@Kowal wrote:
Bez ryzyka nie ma zysku,ale z drugiej jeżli nie masz ochoty to się nie przeprowadzaj,bo w końcu tobie ma również być dobrze. On jest w takiej samej sytuacji więc jeżli obojgu wam nie pasuje widocznie nie jesteżcie dla siebie.
Hahahahah mądre słowa:bez ryzyka nie ma zysku,tym bardziej że to ich nowa droga.
Zanudzą się bez ryzyka:)16 lipca 2010 at 20:29Pracuj tam gdzie więcej zarobisz
EDIT:kowal2