Dobra koleżanka – co dalej?

• Autor
    Odp.
  • ed8
    Member
    • Tematów: 6
    • Odp.: 23
    • Bywalec

Witam:)

Wiem, że to forum ma podtytuł Forum dla kobiet, ale chciałbym się włażnie Was szanowne koleżanki poradzić w pewnej kwestii.

Może trochę o sobie: jestem studentem na kierunku informatycznym i mogę o sobie powiedzieć, iż jestem stereotypowym informatykiem tzn. małe dożwiadczenie w kontaktach z kobietami połączone z nieżmiałożcią.

Problem: Od pewnego czasu spotykam się z dziewczyną, jest bardzo miła w stosunku do mojej osoby, ja natomiast jestem bardzo spięty podczas konwersacji. Jednak po 2h rozmowy zaczyna nam, brakować tematów i zapada krępująca cisza. To głównie dziewczyna narzuca tematy, a ja ją wysłuchuję i próbuję się dopytać szczegółów. Podczas rozmowy przez sms jest bardzo miła i twierdzi, że bardzo się cieszy na spotkanie ze mną. Treżci sms trochę kontrastują z rzeczywistożcią, gdyż nie wierzę, że ta dziewczyna może tak cieszyć się z rozmowy ze mną.

Mam następujące pytanie: Czy angarzować się w ten związek? Jak ewentualnie nakręcić rozmowę z dziewczyną?

Bardzo lubię tą dziewczynę spotkałem się z Nią kilka razy, w trakcie tygodnia wysłaliżmy do siebie kilka sms.
    Naprawdę nie wiem co dalej robić, proszę o pomoc…

Lady_Kala
    Member
    • Tematów: 42
    • Odp.: 1149
    • Maniak