• Autor
    Odp.
  • Venus
    Member
    • Tematów: 49
    • Odp.: 640
    • Zasłużony

Ja preferuję polską muzykę.Uwielbiam piosenki, jeżli spiewane są w moim ojczystym języku, co wy na to?

Ksenon
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 5
    • Początkujący

osobiscie w****…. mnie to ze niektóre polskie kapele robia z siebie wielkie gwiazdy spiewajac po angielsku i to jeszcze czasami z takim akcentem ze tylko usiasc i płakac

nie to ze jestem jakims wielkim nacjonalista ale po to mamy polski jezyk zeby go używac i starac sie jakos dotrzec do ludzi, bo wiadomo czasami banalny tekst a zaspiewany po angielsku czy w jakims innym jezyku ma tylko tyle to do siebie ze połowa tego nie rozumie i sie podnieca jakie to fajne

jak narazie gram w kapeli i dajemy rade po polsku 😀

pozdrawiam

Olgus
    Member
    • Tematów: 18
    • Odp.: 1073
    • Maniak

Ja zdecydowanie jestem za polską muzyką i w większożci takiej włażnie słucham. Jeżli tekst jest mądry, poetycki, interesujący itd. to brzmi pięknie w ojczystym języku. 🙂

Venus
    Member
    • Tematów: 49
    • Odp.: 640
    • Zasłużony

Co lepsze, uwielbiam stare polskie zespoly, nie puste piosenki Dody,czy Mandaryny.Ale tych co to lubia, nie potepiam…

Uwielbiam m.in. Varius Manx

RudaMaruda
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 57
    • Stały bywalec

Variusi najbardziej za czasów Lipnickiej.
    Perfect czy Lady Pank – klasyka.
    IRA, ale stara. Kazik, Kult. Róże Europy.
    Cholera mamy trochę tych utalentowanych 🙂

Czerwona
    Member
    • Tematów: 8
    • Odp.: 783
    • Zasłużony

Ja slucham wylacznie polskiej muzyki. Dla mnie najwazniejszy jest tekst. Musze go rozumiec, bo sama muza to nie wszytko…

kajdaaa
    Member
    • Tematów: 17
    • Odp.: 1620
    • Maniak

[usunięto_link] wrote:

Ja slucham wylacznie polskiej muzyki. Dla mnie najwazniejszy jest tekst. Musze go rozumiec, bo sama muza to nie wszytko…