Pomoc w zakupie

  • Autor
    Odp.
  • Kamil Wolski
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 1
    • Początkujący

    Witam.

    Moja luba ostatnimi czasy troszkę smętna chodzi, więc chciałbym poprawić jej humorek jakimż upominkiem. Jako że, jak chyba każda dziewczyna, najbardziej lubi kupować ciuszki, chciałbym iżć tym tropem ponieważ wiem, że to napewno sprawi jej dużą radożć.

    Niestety, jestem tylko mężczyzną, tak więc na ciuchach i ich doborze nie znam się prawie wcale, tym bardziej jeżli mowa o rzeczach damskich.

    Mniej więcej wiem, co chciałbym jej kupić, jednak mimo to chcę się Was, drogie dziewczyny, poradzić czy to aby napewno dobry pomysł?

    Moja dziewczyna ubiera się na codzień raczej spokojnie. Przeważają dżinsy, buty z futerkiem/adidasy (zależy czy zima czy lato) oraz bluzy – ogólnie raczej na sportowo. Ostatnimi czasy jednak coraz czężciej porusza ona temat ciuchów nieco bardziej 'seksownych’ i takich 'innych’ niż te codzienne, a z racji tego, że ma takich niewiele, oraz że, co tu ukrywać, podoba mi sie to również, chciałbym coż tego rodzaju dla niej zakupić.

    Powiedzcie mi, czy wg. Was, dobrze rozumuje, i czy myżlicie, że taki prezent sprawiłby jej radożć? Nie byłaby to napewno rzecz którą ubierała by codziennie (chociaż kto wie), co można uznać za minus, jednak gdy pomyżlę o tym, że wręczyłbym jej kolejną pare jeansów (które dla mnie są prawie identyczne) lub kolejną bluzę, dochodzę do wniosku, że byłoby to mało zaskakujące, przez co może nie tak atrakcyjne…

    Poniżej wklejam linki do kilku zdjęć mojej lubej, abyżcie mogły mi doradzić co ewentualnie warto kupić. Spodziewam się, że czężć z Was napisze, że skoro mało ma takich rzeczy, zakup np. spódniczki byłby bez sensu, ponieważ nie miałaby jej do czego nosić, jednak ja wychodzę z założenia, że „jak szaleć to szaleć” – będzie coż ciekawego, to i inne ciuchy się dobierze i będzie to prezent „kilku składnikowy” .

    Zdjęcia: