- AutorOdp.
- 12 czerwca 2010 at 22:34
polecam mBank,mam od 2 lat i bardzo mi się podoba. Proste,darmowe idealne dal ludzi młodych,a no i internetowe. Polecam:P
15 czerwca 2010 at 05:58Tak – internetowe … jak ktoż nie pomyżli i nie zostawi sobie jakiegoż zaskórniaka to przy jakiejż „małej awarii” jest bez dostępu do pieniędzy.
Pamiętam też pewien przypadek jaki spotkał mnie i moich znajomych. Wszyscy mieliżmy konta w mBanku i poszliżmy na imprezę. Jako, że mieliżmy długo posiedzieć to każdy z Nas otworzył sobie rachunek w knajpie. Problem się pojawił w momencie gdy przyszło do płatnożci – każdy daje kartę – a tu odmowa dostępu. System się posypał.
Gdyby nie to, że byliżmy tam stałymi bywalcami (czasy pracy w dziale IT dla TP) to byżmy mieli ciepełko 😉
Polecam konto w DeutcheBank – bezpłatne, darmowe przelewy, jedynie aby nie było płatnożci za kartę to należy dokonać jednej transakcji kartą (może być wypłata gotówki jak też płatnożć w sklepie)
15 czerwca 2010 at 12:57Ja mam konta w mBanku, inteligo i Multibanku. Najbardziej lubię korzystać z Inteligo. Nawet wizualnie bardziej mi pasuje.
16 czerwca 2010 at 05:56Wizualnie na pierwszy rzut oka „straszy” DB, – przynajmniej w moim odczuciu gdzie byłem przyzwyczajony do mBanku … ale kwestia przyzwyczajenia 😉
17 czerwca 2010 at 18:24Przyzwyczajenie to też dobra metoda 😀 Ja jednak wolę bardziej empiryczne podejżcie – rozejrzeć się po mieżci, czy jest dużo bankomatów.
18 czerwca 2010 at 06:14DB i mBank – sieć euronet, bz wbk, lucasbank (ale to też chyba sięc euronet) . Jakby nie patrzeć – na każdym kroku jest bankomat 🙂
18 czerwca 2010 at 15:38Hmmm… A jak wygląda sprawa z awariami? Bo jak coż siądzie, to wolałbym nie być na łasce zajętej infolinii.
19 czerwca 2010 at 08:42w DB nie spotkałem się jeszcze z awarią systemu informatycznego, do tego ma swoje placówki także jest kontakt nawet z żywym człowiekiem 😀 – a tego mi w mbanku brakuje …
21 czerwca 2010 at 19:24Dobrze jest mieć jakiż kontakt żywym pracownikiem banku. Oddziały przydają się.
22 czerwca 2010 at 06:20w piątek miałem kolejną ropzmowę z pracownikami mBanku … od 2 miesięcy ciągnie się niezałatwiona przez nich sprawa i żywcem mam już ochotę zrezygnować z ich usług … jedna wielka paranoja …
22 czerwca 2010 at 06:34Ja póki co jestem zadowolona z mBanku, ale myżlę nad zmianą bo jednak kontakt z żywym człowiekiem jest niezastąpiony…
23 czerwca 2010 at 06:56No niestety nic nie zastąpi kontaktu z żywą osobą 🙂
23 czerwca 2010 at 20:28Popieram – bankowożć bez kontaktu z pracownikami to porażka.
2 marca 2011 at 12:59ING – ma dostosowaną obsługę przez Internet z komórki bez instalacji oprogramowania banku. I to byłby strzał w dziesiątkę, gdyby niekorzystna oferta. W takiej sytuacji praktycznie pozostaje DB – najlepsza oferta w kraju.
4 marca 2011 at 15:49Ja mam w dwóch bankach konta – alior i millenium. Oba są fajne, oba mają funkcjonalną obsługę via internet, ale alior jest trochę tańszy w utrzymaniu.
- AutorOdp.