a moze tak botox na lato:)

  • Autor
    Odp.
  • sara777
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 5
    • Początkujący

    Witam:)
    No wlasnie a co sadzicie o wstrzyknieciu botoxu na lato??:) Mam doswiadczenie z takim zabiegiem i naprawde polecam:) Z checia odpowiem na wasze jakiekolwiek watpliwosci;)
    Pozdrawiam:)

    Salomei
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    [usunięto_link] wrote:

    Witam:)
    No wlasnie a co sadzicie o wstrzyknieciu botoxu na lato??:) Mam doswiadczenie z takim zabiegiem i naprawde polecam:) Z checia odpowiem na wasze jakiekolwiek watpliwosci;)
    Pozdrawiam:)

    Hej! Tak się włażnie zastanawiałam. Możesz mi bardziej przybliżyć ten temat bo jestem w nim zielona 🙂

    sara777
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 5
    • Początkujący

    [usunięto_link] wrote:

    [usunięto_link] wrote:

    Witam:)
    No wlasnie a co sadzicie o wstrzyknieciu botoxu na lato??:) Mam doswiadczenie z takim zabiegiem i naprawde polecam:) Z checia odpowiem na wasze jakiekolwiek watpliwosci;)
    Pozdrawiam:)

    Hej! Tak się włażnie zastanawiałam. Możesz mi bardziej przybliżyć ten temat bo jestem w nim zielona 🙂

    najprosciej tlumaczac botox jest to preparat ktory wstrzykuje sie w skóre a to powoduje iz nasze zmarszki znikaja i od razu wygladamy o jakies 20 lat mlodziej;P a troszke dokladniej… Botox działa na przyczynę zmarszczki, czyli unieruchamia miężnie, aby się nie kurczyły i w związku z tym zmarszki się nie pogłębiają (oczywiżcie w okolicy w którą wwstrzyknięty jest botox), efekt utrzymuje się od 3-6 m-cy.Zabieg nie jest raczej bolesny, sa to króciutki nakłucia w miejsce gdzie mieżci sie zmarszczka. Caly zabieg trwa naprawde krótko okolo 15-20 minut. Po podaniu botoxu nalezy przez okolo 4 godziny nie schylac sie i nie spac aha i nie pic alkoholu!
    Jesli chcesz jeszcze cos wiedziec z checia udziele informacji:D

    Salomei
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący