- AutorOdp.
- 19 lipca 2006 at 12:05
Nie bardzo wiedziałam gdzie umieżcic ten temat, ale to miejsce jest chyba odpowiednie…
A więc jak w temacie, co sądzicie o kobietach („babach”) 😉 za kierownicą?
Ja osobiżcie uważam, że jestem dobrym kierowcą, chyba musze nim byc, bo często biorę udział w wyscigach gł. na 1/4 mili i wogóle motoryzacja, tuning to moja pasja. Mogę spedzać godziny w garażu na dłubaniu w autku. W przypadku jakis problemów chętnie pomoge.
Pozdrawiam
P.S. Mam nadzieje, że jest jeszcze jakaż pasjonatka motoryzacji na forum 😀
19 lipca 2006 at 14:26Ja raczej do fanek motoryzacji nie należę i zupełnie się na tym nie znam 😕
Mówisz, że jeździsz w wyżcigach… podziwiam, boję się predkożci..22 września 2006 at 15:07a ja myżlę że płeć nie ma tutaj znaczenia…
różni są ludzie i to czy jest to kobieta czy mężczyzna nie robi większej różnicy…uważam się za dobrego kierowce chociaż dużo nie jeżdzę :ok:
6 października 2006 at 14:48Mam prawko juz 4 lata. Uwazam, ze wbrew temu co sądzą faceci kobiety są naprawdę lepszymi od nich kierowcami. Jeżdżą bardziej uwaznie, bardziej zwracaja uwage na droge w przeciwienstwie do płci przeciwnej.
7 października 2006 at 13:56To nie kwestia tego kto ile lat ma prawo jazdy a od tego jaki ma sposob jeżdzenia. Ja się wyłamię spożród was. Osobiżcie nie znoszę jechać za kobietami, po pierwsze rzadko używają kierunkowskazów, nie mówiąc o podziękowaniu (czyli mrugnieciu żwiatłami awaryjnymi) po grzecznym wpuszczeniu przy wymijaniu. Po drugie nigdy nie wiadomo o czym pomyslą i w którą stronę skręcą….no i co mnie zawsze irytuje to sposób ruszania…ale to dlatego że ja jeżdzę dynamicznie i faktycznie szybko. Prawo jazdy mam od 14 lat i dobrych kilkadziesiąt tysięcy za sobą. Teraz bylam w Pradze samochodem i tam o dziwno na trasie widziałam bardzo mało kobiet. Czym to jest spowodowane? nie wiem, ale nie zmartwiło mnie to.