- AutorOdp.
- 9 marca 2007 at 08:33
Kolejny raz Play nas zaskoczył:)po fali zielonych plakatów z hasłem nadchodzi4, pojawiły się kolejne, fioletowe billbordy, z nowym logo operatora i charakterystyczną, fioletową barwą:) trzy rodzaje plakatów: z siłaczem, z hamburgerem i parą są znakami naszych czasów…Bardzo kontrowersyjna i super kampania reklamowa:)
co o niej sądzicie??
9 marca 2007 at 18:56mi najbardziej podoba sie ta z hamburgerem.reklamy sa ciekawe i kazdy zwroci na nie uwage!kazdy tez moze innaczej je zinterpretowac wedle wlasnego pomyslu.bardzo dobra kampania!
9 marca 2007 at 20:32Hmmm każdy???????/
Ja osobiscie nie zwróciłam uwagi…….12 marca 2007 at 13:11myżlę, że szybko nadrobisz te malutkie zaległożci…te reklamy są wszędzie w radiu, telewizji, na mieżcie:)więc wkrótce pewnie same rzucą Ci się w oczy:)
12 marca 2007 at 19:26dokladnie nasze miasto zaczyna przybierac barwy fioletu:)ja wczoraj widzialm balon przy arkadi strasznie mi sie spodobal:)
13 marca 2007 at 10:35w Centrum jest pełno dużo fioletowych balonów oraz dużo ludzi rozdających mniejsze balony przechodniom…Play przyciąga uwagę swoich potencjalnych klientów.
13 marca 2007 at 15:06Mi też się ich kampania bardzo podoba 🙂 A w szczególnożci uchwyty w autobusach. „Kto ma na sobie seksowną bieliznę ręka do góry” 🙂 He he, mistrz 🙂
13 marca 2007 at 17:02uchwyty sa super!!!mi kolor kampani sie podoba:)fiolet jest moim zdaniem lepszy niz zielen po:
1.jest wyrazisty
2. zaszla zmiana z zieleni i ludzie zaczeli sie zastanawiac o co chodzi i dlaczego?
3.modny kolor:)13 marca 2007 at 18:54Tak, ich kampania naparwdę przyciąga wzrok! Bardzo mi się podoba tło billboardów 🙂
13 marca 2007 at 21:44tak tak i do mnie trafila ta reklama:) Napewno jest bardzo ekspansywna
14 marca 2007 at 10:05biorąc pod uwagę fakt, że Play wchodzi na rynek zdominowany do tej pory przez 3 innych operatorów, musiał zrobić mocna, wyraźną kampanię, żeby przyciągała uwagę i zmuszała do sprawdzenia proponowanej oferty…
14 marca 2007 at 17:34Już zrobiła 😉
14 marca 2007 at 17:46ja dzisiaj wracalam z zlotych tarasow i nad rotunda wisi ogromny bilbord play lepszego miejsca nie reklame nie ma w warszawie!super
15 marca 2007 at 09:38budynek Neti to miejsce strategiczne…na to miejsce każdy spojrzy…tam są umieszczone zawsze najlepsze reklamy:)
16 marca 2007 at 00:36No to moze bedzie o nich glosno bo wszedzie są, ale jakos nie widze tlumow porzucajacych starych operatorów dla nowego produktu? 😉
- AutorOdp.