• Autor
    Odp.
  • korolova
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 188
    • Zapaleniec

    W Orange też tak jest, że płacisz i włażciwie nie wiesz za co:/ Strasznie mnie to wkurza.. Przychodzi billing i nic nie jest wyjażnione:/

    anek
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 101
    • Zapaleniec

    zgadzam sie i mysle ze play zrobil dobrze ze minut nie przechodza oerta ma byc prosta i jasna dla klienta i to wlasnie robi play!!

    korolova
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 188
    • Zapaleniec

    Nom 🙂
    Najbardziej mnie wkurza jak ludzie piszą, że nic nie rozumieją z ich oferty. Kurczę, przecież na playmobile.pl wszystko jest super wyjażnione!

    anek
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 101
    • Zapaleniec

    dokladnie zwlaszcza ze ich ofert ajest najbardziej przejzysta ze wszystkich operatorow!!!!!to jak z tej nic nie rozumieja to co zreszta!!!nawet nie wiedza za co placa

    dosia1105
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 173
    • Zapaleniec

    dokładnie:)wszystko jest w niej jasne…nie ma żadnych haczyków itp:)zawsze wiadomo za co i ile sie płaci…i oczywiżcie jest najtaniej:)

    anek
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 101
    • Zapaleniec

    no oczywiscie!teraz wywolaja bum cenowe zobaczymy walka o klienta jest podobno play przygotowal specjalna oferte dla ludi ktorzy zerwa umowe z era bo moga to zrobic bez zadnych konsekwencji!!!!!era pewnie teraz zaluje swojego super pomyslu bo straci klientow:)juz podobno robia problemy ale jak sie mowi A to i B

    korolova
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 188
    • Zapaleniec

    Na pewno teraz posypią się z Ery nowe promocje, aby tylko utzrymać klientów:) Chociaż ja po takiej wpadce już bym z nimi nie została.. Jak raz coż odwalili, to pewnie będzie i kolejny…

    anek
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 101
    • Zapaleniec

    dokladnie!!!!jak moznz aowgole traktowac tak klientow????jesli chca utrzymac klientow a sytuacja na rynku na o wskazuje to powinni byc mili i nie robic problemow!!!

    korolova
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 188
    • Zapaleniec

    A no włażnie słyszałam, że robią problemy z tym rozwiązywaniem umów.. Żenada po prostu, popełnili błąd i nie potrafią się do niego przyznać..

    dosia1105
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 173
    • Zapaleniec

    ja nie zaufałabym już takiemu operatorowi…czeżć moich znajomych, która ma abo w Erze zamierza z tego zrezygnować…chociaż lekko nie będzie…

    korolova
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 188
    • Zapaleniec

    No to fakt, ciężko będzie to rozwiązać przez te problemy, które stwarza era.. A znajomi przenoszą się do Playa 😉 ?

    merkuriusz
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    A mi się bardzo podoba ich kampania…w szczególnożci uchwyty w autobusach.

    dosia1105
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 173
    • Zapaleniec

    moi znajomi na razie czekają aż pojawi się oferta specjalna dla nich w Play…i wtedy podejmą decyzje co dalej:)

    ale myżlę, że będzie im się to opłacało i zostaną klientami Play:)

    korolova
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 188
    • Zapaleniec

    Gdzież wyczytałam, że oferta dla uciekinierów z ery to będzie 150 minut przez pierwsze 3 miesiące i 60mb na multimedia.

    bulka
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 68
    • Stały bywalec

    no to pieknie, ciekawe czy w opcji pre-paid tez, bo wtedy mialam bym po zsumowaniu juz 300 min za free hehe

Musisz się zalogować by napisać odp. w temacie: " Nowy wizerunek Play"

Przewiń na górę