Instynkt macierzyński;)

  • Autor
    Odp.
  • Dysia
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 7
    • Początkujący

    Witam wszystkie dziewczyny, postanowiłam założyć taki własnie temat aby przekonać się jak to jest z naszym instynktem. Ja mam 20 lat i od jakiegoż roku odczuwam coraz silniejszy instynkt i mimo że studiuję to chciałabym mieć już dzidziusia, problem w tym że jeszcze nie znalazłam tej drugiej połówki ale mam nadzieję że się to szybko zmieni:) piszcie jak to u was z tym instynktem, pozdrawiam:*

    irciaxd
    Member
    • Tematów: 3
    • Odp.: 16
    • Bywalec

    Ja ,mimo że jestem jeszcze bardzo młoda i jak pewnie was to nie zdziwi nie odczuwam jeszcze instynktu macierzyńskiego to pozwoliłam sobie odpowiedzieć w tym temacie 🙂
    Niedawno czytałam gdzież wypowiedź jakiejż pani profesor ,która przekonana jest ,że instynkt macierzyński nie istnieje.Twierdzi ona ,że terminem „instynkt macierzyński” obejmuje się włażciwie wszystkie reakcje matki wobec dziecka.
    Ja jednak nie potrafie jeszcze mieć na ten temat własnego zdania więc pozostawiam narazie ten temat w spokoju 🙂

    WarnGirl
    Member
    • Tematów: 50
    • Odp.: 4672
    • Guru

    Dysiu,ja również mam 20 lat i od jakiegos czasu czuję,ze jestem przygotowana na macierzyństwo 🙂 Może to własnie taki wiek,że ten instynkt sie zaczyna ujawniać.Mam nadzieje,że znajdę odpowiedniego ojca moich dzieci 😀

    mia1980
    Member
    • Tematów: 26
    • Odp.: 1222
    • Maniak

    to ja tu będę inna… nie czuje tego instynktu i na razie nie zamierzam zostać matką, mimo iz mam 26 lat to jakoż do tego nie dojrzałam

    Dysia
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 7
    • Początkujący

    I tego Ci życzę Warn Girl 🙂 a co do instynktu to jak by tego nie nazwać to myżlę że każda kobieta prędzej czy póżniej coż takiego poczuje, fajne uczucie 😀

    Figa
    Keymaster
    • Tematów: 61
    • Odp.: 910
    • Zasłużony