• Autor
    Odp.
  • Kwiat we wlosach
    Member
    • Tematów: 51
    • Odp.: 590
    • Zasłużony

    jak tam z Wami Jest studjujecie? ja tak ale cos mi to trudno idzie cos mi nauka nie wchodzi do głoiwy osobiscie strasznie podziwiam ludzi co skonczyli studia wiem ze to jest strasznie truudnnee teraz idzie sesja aja sie denerwuje ze sobie nie poradze boje sie ze znowu nic mi nie wyjdzie byłam juz na jednych i mi nie poszło i sie martwie czy teraz da rade raczej czy dam ja rade ale wszytsko sie zobaczy

    pozdrawiam

    peronowa mysz
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 367
    • Pasjonat

    Ja tam jeszcze nie studiuję ale uczę się w LO i to dożć dobrym więc i tak mi trudno 🙂

    Meru
    Member
    • Tematów: 7
    • Odp.: 332
    • Pasjonat

    Ja włażnie skończyłam studia pozostała mi tylko obrona pracy magisterskiej. 😀 I ogromnie się cieszę że już wszystkie egzaminy mam za sobą. Nie było łatwo ale jakoż zawsze szło wam też na pewno się uda. Wystarczy trochę wiary w siebie i systematycznożć. 😀

    Kwiat we wlosach
    Member
    • Tematów: 51
    • Odp.: 590
    • Zasłużony

    dzieki za dobre słowa ciesze sie razem z TOba i bardzo gratuluje

    ja nie wiem czy sie nadaje na studia ale moze sie uda:) wierze w to starams ie wierzyc

    tigerka
    Member
    • Tematów: 83
    • Odp.: 2179
    • Ekspert

    Ja studiuje zaocznie i jestem na turystyce.:)Wczesniej bylam na informatyce ale nie dalam radt i zmienilam kierunek. 🙂

    P.S.Terraz ta sesja masakra tyyyyyle tego:((( Trzymac ladnie za mnie kciuki w niedziele!:(

    Pozdrawiam. 😉

    peronowa mysz
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 367
    • Pasjonat

    [usunięto_link] wrote:

    Ja studiuje zaocznie i jestem na turystyce.:)Wczesniej bylam na informatyce ale nie dalam radt i zmienilam kierunek. 🙂

    P.S.Terraz ta sesja masakra tyyyyyle tego:((( Trzymac ladnie za mnie kciuki w niedziele!:(

    Pozdrawiam. 😉

    Jasne będziemy trzymać 🙂

    WarnGirl
    Member
    • Tematów: 50