- AutorOdp.
- 21 maja 2010 at 09:24
Dobrym rozwiązaniem by było utworzenie „koalicji” z Samsungiem – ale kto go tam wie co już mają w planach 😉
28 maja 2010 at 14:00Wiecie, tego typu koalicje to się tworzą i rozpadają non stop 😉 A przyszłożć leży włażnie w tych nowinkach… Więc niech konkurują do woli 😀 LG było pierwsze, za nim pójdą kolejni, tak samo z telewizją… A my tylko będziemy na tym korzystać 😀
28 maja 2010 at 22:57Jednak w pamięci zostaje (tych co bardziej interesują się w temacie), że to C+ i LG zorganizowały pierwszą transmisję. I to też troszkę mobilizuje innych dostawców telewizji cyfrowej i firm produkujących telewizory z 3D do popularyzacji tej technologii
30 maja 2010 at 22:46Wiesz, problem jest trochę bardziej złożony. Wstyd przyznać, ale organizując podobną akcję Eurosport i Panasonic… zaliczyli wtopę. Z relacji odwiedzających wybrane sklepy MediaMarkt, w niektórych okulary były „pod kluczem”, a w innych na telewizorach była relacja z „braku sygnału” – dosłownie. Bałem się, że LG – C+ będą miały podobne kłopoty techniczne, pewnie dlatego wybrali formę prezentacji mniej plenerową, dla węższego grona, za to dokładniej przygotowaną przez specjalistów, nie sprzedawców w markecie. Mam nadzieję, że tak ożmieleni powtórzą jeszcze ze dwa razy podobną imprezę.
Albo trzy. 🙂31 maja 2010 at 10:07Albo najlepiej regularnie co miesiąc
A tak na serio to byłoby ekstra, gdyby jednak dla nieco szerszej publiki to zrobili…
Fenris – to prawda 🙂 Mają niezły start 🙂 Teraz musimy czekać, co z tym zrobią i jak konkurencja odpowie na zakończony sukcesem pokaz C+ i LG 🙂31 maja 2010 at 19:07Podobno LG nawiązało współpracę z jedną ze stajni Formuły 1. Wiecie, co sobie pomyżlałem? Będzie z tego transmisja i to wcale nie jednowymiarowa. :PLG nada jej głębi. 😉
31 maja 2010 at 23:31Kto wie…tylko pytanie czy C+ ma wykupione prawa do transmisji. Podejrzewam, że jeszcze troszkę czasu minie, zanim doczekamy się transisji tego lub podobnego duetu
1 czerwca 2010 at 00:07Cicha woda…
strategia LG promowania technologii 3D jest podobno konsekwentna – niewykluczone, że współpraca z C+ jest wielowymiarowa.
A przynajmniej powinna być, skoro pierwszy pokaz tak ładnie wyszedł. 🙂1 czerwca 2010 at 06:41No to zobaczymy jak to wszystko wyjdzie – oby z korzyżcią dla konsumenta 😉
7 czerwca 2010 at 14:21widzieliżcie relacje w pokazu?
[usunięto_link]
jeszcze bardziej żałuję, że w Gdańsku nie było takiego pokazu 😉7 czerwca 2010 at 14:57Ostatnio wyczytałam, że UPC tez zrobiło taki pokaz – finały w tenisie ziemnym było można oglądać. Zaczyna się wyżcig, no to teraz tylko zacierać łapy. Chcemy więcej i za free!
8 czerwca 2010 at 18:59fajnie, widać próbują rozpowszechnić technikę, może i ceny niedługą będą niższe, albo pokazy częstsze 😉 i owszem, za free, popieram 😀
jeszcze artykulik znalazłam:
[usunięto_link]10 czerwca 2010 at 16:59Niezłe te relacje. Sam pokaz nie mógł się nie udać – wybrany został materiał sam w sobie widowiskowy i wywołujący emocje (szczególnie w grupie), doszedł nowy sposób prezentacji i ograniczenie poprzez losowanie ilożci uczestników, co pozwoliło uniknąć żcisku. Czyli wygodnie, widowiskowo, po prostu profesjonalnie.
10 czerwca 2010 at 20:38[usunięto_link] wrote:
Ostatnio wyczytałam, że UPC tez zrobiło taki pokaz – finały w tenisie ziemnym było można oglądać. Zaczyna się wyżcig, no to teraz tylko zacierać łapy. Chcemy więcej i za free!
A to nie był przypadkiem Samsung z Eurosport? 😉
A na tym filmiku : [usunięto_link] pod oknem na początku mojego znajomego wypatrzyłem 😛
10 czerwca 2010 at 20:47Ciekawe, kiedy do projektowania okularów zabiorą się kreatorzy mody, wszak telefon LG projektowała (projektował?) Prada. Nie są brzydkie, ale są, przynajmniej w relacji, jednakowe. Rozumiem, że jesteżmy jeszcze na etapie „ma być tanie, proste i ma działać” 😛
Wyobrażacie sobie – stoisko w salonach optycznych LG z okularami do oglądania telewizji? 😛 - AutorOdp.