– marka Swarovski pojawiła się wczoraj wieczorem na czerwonym dywanie Met Gali z pięcioma jedynymi w swoim rodzaju stylizacjami couture zaprojektowanymi przez dyrektor kreatywną Swarovski Giovannę Engelbert, w towarzystwie gwiazd kampanii wiosna/lato 2024 i przyjaciół domu mody Iriny Shayk, Karlie Kloss, Imaana Hammama i Anok Yai.
Moją wizją było, aby nasze muzy stanowiły ucieleśnienie elementów natury znalezionych w zaczarowanym ogrodzie pełnym kryształów, a ich suknie łączyły się z naszą biżuterią – przechodziły metamorfozę, stając się jednością. Chciałam wnieść ten sam poziom artyzmu i kreatywności do stylizacji, który wnosimy do naszej biżuterii i uchwycić piękno natury i pogodnego ducha, a także elegancję i ekstrawagancję Swarovskiego w tym ważnym momencie dla mody i popkultury”. Giovanna Engelbert skomentowała