Od założenia Intimissimi w 1996 r. minęło już 20 lat – przez ten czas nieustannie celebruje kobiety i ich potrzeby, jak również najgorętsze trendy modowe, zyskując serca kolejnych osób na całym świecie. Reklama telewizyjna Intimissimi na sezon wiosna-lato 2016 idealnie oddaje ducha i wartości marki. Sztuka kuszenia nigdy nie wyglądała równie wyjątkowo.
Olśniewająco piękna Irina, będąca muzą marki od pierwszej kampanii z 2007 r., oficjalnie powraca, prezentując nowy biustonosz Gioia.
Pełne głębi kadry przenoszą nas myślami prosto do wytwornego Hollywood i ery czarno-białej kinematografii. W połączeniu z żywą, rockową muzyką całość nabiera niezwykłego wyrazu. Irina Shayk i opaska Gioia stają się prawdziwymi ikonami współczesnej zmysłowości i symbolami kobiecej siły.
-Moim zdaniem, bielizna jest bardzo ważna w życiu każdej kobiety. Powinna nie tylko być niezwykłej jakości, ale też wyróżniać się wygodą noszenia i pięknym stylem. Wszystkie te aspekty razem sprawiają, że czujemy się jak królowe. Za to właśnie kocham Intimissimi – utożsamia powyższe wartości i więcej – mówi Irina Shayk, zapytana o powody swojego powrotu do Intimissimi w 2016 r. i co uwielbia we włoskiej marce. Wyraź swoją osobowość wraz z jedynymi w swoim rodzaju propozycjami od Intimissimi!
Reklama telewizyjna będzie emitowana od 9 do 29 maja 2016 r.