Wygenerowane z wykorzystaniem AI obrazy najnowszej kampanii HalfPrice Club wyglądają wręcz obłędnie – ,,nie ma możliwości, aby przejść obojętnie obok nich.” Tworzą nie tylko “opowieść” o marce, ale także przekazują emocje.
,,Od momentu startu HalfPrice to brand o bardzo wyrazistym charakterze. Ta kampania po prostu musiała się wydarzyć.Dla nas, działu marketingu, to jest także test – jak AI może wesprzeć nas w codziennej pracy. Pierwsze wyniki przeszły nasze oczekiwania. Szybkość działania czy elastyczność jaką daje sztuczna inteligencja otwierają przed nami wiele możliwości. Jeszcze bardziej jakościowej komunikacji z Klientem w czasie rzeczywistym.” – mówi Michał Kniaź, dyrektor marketingu w HalfPrice
,,AI to dla nas ekscytująca przygoda”
,,Oczywiście traktujemy AI jako uzupełnienie dotychczasowych narzędzi i współprac. Jesteśmy dzisiaj na samym początku drogi wykorzystywania sztucznej inteligencji w pracy działów marketingu. Mamy tutaj jeszcze wiele do zrobienia – w kontekście narzędziowym, ale przede wszystkim rozwoju naszych Zespołów. Już dziś widzimy potrzebę powstania całego szeregu nowych kompetencji – od analityki po kreację tzw. prompterów. Jestem przekonany, że o wielu umiejętnościach, które wkrótce będą potrzebne, nawet jeszcze nie wiemy. AI to dla nas ekscytująca przygoda, która wymaga uwagi, mądrości, pokory, ale też otwartości i ciekawości.” – wyjaśnia dyrektor marketingu.
Sztuczna inteligencja istnieje, nie zatrzymamy tych zmian
,,My już dziś uczymy się z nią współpracować – chcemy bowiem dobrze poznać jej możliwości, mieć wpływ na kształtowanie sposobów jej wykorzystania, a także wykorzystać szanse, które przed nami otwiera. Co ważne, stawiamy także na transparentną komunikację z Klientem – na każdej grafice dodajemy adnotację, mówiącą o tym, że obraz został wygenerowany przez AI.” – dodaje Michał Kniaź.