Z tego też powodu sukces w sprzedaży w świecie online odnoszą Ci, którzy potrafią automatyzować zbieranie danych, analizować je w czasie rzeczywistym i bardzo szybko podejmować decyzję. A najważniejszym elementem do takiej pracy są ceny produktów oferowane przez nas i naszych konkurentów. Jeśli chcemy wygrać na tym polu nie możemy robić tego sami i ręcznie. Musimy sięgnąć po wyspecjalizowane narzędzia jakie wesprą nas w tym zadaniu.
Co oferuje Bigshopper jako narzędzie do monitorowania cen
Jednym z najlepszych narzędzi analitycznych do sprawdzania cen i optymalizacji kampanii pod tym kątem jest Bigshopper price monitoring tool. Program ten działający jako SaaS pozwala analizować ceny oferowanych przez nas produktów w świecie zakupów usługi Google Shooping. Po pierwsze możemy w jednym miejscu i w jednym zestawieniu zobaczyć wszystkich naszych konkurentów. Jesteśmy też w stanie sprawdzić, który z nich oferuje ceny niższe od nas, a który droższe. Analityka Bigshopper pokaże też jaka jest rozpiętość cenowa dla danego produktu wyświetlającą w czasie rzeczywistym jego najtańszą i najdroższą ofertę.
Jak dzięki Bigshopper można zoptymalizować kampanię
Porównywanie cen za pomocą Bigshopper to tylko jedna z zalet tego narzędzie. Pozwala ono również optymalizować kampanie naszych produktów w Google Ads. Możemy w czasie rzeczywistym i masowo zmieniając ceny naszych produktów aktualizować również te dane w prowadzonych kampaniach Google Ads. Bigshopper pozwala też tworzyć i dodawać dodatkowe etykiety cenowe, które skutecznie wyróżnią naszej oferty w Google Shooping. W końcu bogata analityka i możliwość prowadzenia masowych zmian w czasie rzeczywistym ułatwia stosowanie i testowanie różnych strategii cenowych w kampaniach Google Ads. Wszystkie dane i zestawienia możemy w każdym momencie wyeksportować na zewnątrz i poddać dodatkowej analityce w innym narzędziu lub zintegrować z danymi z innego źródła.
Ile kosztuje Bigshopper i dlaczego warto
Bigshopper może być więc nieodzownym narzędziem każdego kto chce skalować swoją sprzedaż online, osiągać coraz większe przychody, zwiększać marżę i tym samym zyski. Bigshopper price monitorun tool dostępny jest w trzech pakietach cenowych. Podstawowa wersja (basic) w cenie 19 euro miesięcznie monitoruje ok 100 produktów na jednym wybranym rynku europejskim. Będzie więc idealna dla startujących lub niewielkich graczy w świecie ecommerce. Dla średnich podmiotów z pewnością przydatna będzie wersja Proffesional w cenie 249 euro miesięcznie. Zapewnia ona elastyczny monitoring 5 000 produktów dziennie lub 35 000 produktów tygodniowo. W końcu dla naprawdę dużych graczy z bogatą ofertą przyda się pakiet Premium. Tutaj mamy do dyspozycji możliwość monitoringu cen 50 tys produktów dziennie. Jeśli jednak interesuje nas jeszcze szersza lista to możemy otrzymywać raporty dotyczące aż 350 tys. produktów co tydzień, lub co miesiąc dla ponad 1,5 mln produktów.