– Doświadczenie nauczyło mnie, że w Polsce na rynku butów dziecięcych wybór jest jeden: albo zdrowie, albo uroda. Obuwie dobrze skrojone musi być brzydkie. To, co mi się podobało, zamiast skóry miało plastik, a trwałość podeszwy nie przekraczała tygodnia. Odbyłam z dziećmi wielokilometrowe wyprawy od sklepu do sklepu w poszukiwaniu zdrowych butów w dobrym stylu – opowiada twórczyni marki Kopytko Mamuta. – Aż wreszcie pomyślałam: skoro nie podoba mi się to, co jest, muszę sprawić, aby było to, co mi się podoba! Tak zaczęłam sama sprowadzać buty, najpierw z Francji, potem z Hiszpanii i Portugalii. Klasyczne wzory nawiązujące do tradycji, z wielką starannością wykonane ze skóry świetnej jakości, wyściełane skórzaną wkładką. Buty wypróbowane na wszystkich sześciu stopach moich dzieci, jednych o wysokim podbiciu, innych płaskich, bardzo wrażliwych, szerokich, wąskich – wymagających. – Chciałam podzielić się tym z innymi mamami. I tak oto przy placu Unii Lubelskiej w Warszawie stanęło KOPYTKO MAMUTA, a w nim buty piękne – kwintesencja paryskiego szyku – i wykonane z największą troską o stopy dzieci – mówi Agnieszka Hryniewicka.
W ofercie KOPYTKO MAMUTA znajdują się ZDROWE i PIĘKNE buty dla dzieci produkowane w Portugalii, Hiszpanii i w Polsce.
– W nadchodzącym sezonie pojawi się kolekcja sygnowana KOPYTKO MAMUTA. Na półkach butiku staną niepowtarzalne, wykonane specjalnie dla marki KOPYTKO MAMUTA modele butów znanej polskiej firmy EMEL – informuje pomysłodawczyni marki. – Naszą dewizą jest dobry styl i zdrowe stopy. Poczucie piękna nabywa się w dzieciństwie; w prawidłowy rozwój dziecka warto inwestować od najmłodszych lat – przekonuje.
Od września br. to wyjątkowe obuwie będzie dostępne w całej Polsce – we wrześniu rusza pierwszy „kopytkowy” sklep internetowy.
KOPYTKO MAMUTA – to pierwszy w Warszawie sklep oferujący tak duży wybór klasycznych, pięknych butów dla dzieci od 1. do 12. roku życia, wykonanych z najwyższej jakości materiałów, z jednoczesną gwarancją bezpieczeństwa i wygody.