Kreatywne ujęcia, utalentowani twórcy i biżuteria Swarovskiego – obejrzyj najlepsze prace konkursowe Projektu Packshot od Answear

Piękno biżuterii marki Swarovski doceniają kobiety na całym świecie. Teraz, dzięki zakończonej właśnie 3. edycji kultowego Projektu Packshot, możemy podziwiać kreatywność artystów, którzy utrwalili niepowtarzalność tych produktów na konkursowych zdjęciach.

Kreatywne ujęcia, utalentowani twórcy i biżuteria Swarovskiego – obejrzyj najlepsze prace konkursowe Projektu Packshot od Answear. Foto Mariusz Tokajuk

Siedem krajów, dziesięciu finalistów i ona – biżuteria marki Swarovski. Tak w skrócie można podsumować tegoroczny konkurs organizowany przez Answear. Uczestnicy trzeciej edycji Projektu Packshot, w którym powstają pomysłowe i oryginalne packshoty produktowe, otrzymali trudne wyzwanie stworzenia kreatywnej pracy z biżuterią znanej marki Swarovski w roli głównej.

Do dziesiątki finalistów, wyłonionych spośród ponad 600 nadesłanych zgłoszeń w samej tylko Polsce, trafił zestaw biżuterii. Ich zadaniem było wykorzystanie pomysłowości, pasji i wyczucia aktualnych trendów w modzie i designie, by stworzyć niepowtarzalne ujęcia i utrwalić piękno kryształów na zdjęciach.

Kreatywne ujęcia, utalentowani twórcy i biżuteria Swarovskiego – obejrzyj najlepsze prace konkursowe Projektu Packshot od Answear. Foto Daria Folcik

Jak ocenia eksperckie jury, w którym zasiadali: szef działu mody ELLE Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu marki Swarovski Heiko König, poziom prac konkursowych wykonanych w ostatnim etapie był naprawdę wysoki.

Jurorom udało się jednak wyłonić najlepszą trójkę, w tym zwycięzcę 3. edycji Projektu Packshot, którym został Mariusz Tokajuk. To fotograf kochający pracę ze światłem, wizualne kontrasty i zadania specjalne. Swój talent będzie mógł zaprezentować dzięki nagrodzie głównej konkursu, którą jest publikacja zdjęć w magazynie ELLE, a doświadczenie zawodowe pogłębi podczas kursu fotograficznego u Marty Wojtal.

Doceniono też prace wykonane przez Lindę Parys oraz Darię Folcik, które otrzymały wyróżnienie. Pierwsza z artystek przedstawiła kryształy marki Swarovski w nietypowej kompozycji – wykwintnego menu.

Kreatywne ujęcia, utalentowani twórcy i biżuteria Swarovskiego – obejrzyj najlepsze prace konkursowe Projektu Packshot od Answear. Foto Linda Parys

Sklep internetowy Answear znany jest ze swoich projektów, w których wspiera młodych i początkujących artystów. Dzięki nim, otwierają się drzwi do modowej kariery dla projektantów, fotografów, stylistów i wszystkich innych kreatywnych dusz. Zwycięzcy konkursów rozkręcają swoje kariery dzięki publikacji zwycięskich prac, nawiązaniu kontaktów z branżowymi mediami czy atrakcyjnym nagrodom, jak np. szkolenia czy warsztaty. Przykładem działań marki jest właśnie Answear – Projekt Packshot.

– Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce Answear.

Jak dodał, setki zgłoszeń oraz wysoki poziom zwycięskich prac udowodniły, że w takie projekty warto inwestować. Być może już wkrótce nazwiska tegorocznych finalistów będą cenione i znane w świecie mody.

Kreatywne ujęcia, utalentowani twórcy i biżuteria Swarovskiego – obejrzyj najlepsze prace konkursowe Projektu Packshot od Answear. Foto Daria Folcik

Prace wszystkich finalistów konkursu można obejrzeć na stronie https://packshot.answear.com.

Marka ma w swoim portfolio wiele projektów skierowanych do młodych, utalentowanych twórców nowoczesnego kontentu, jak Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style i wiele innych. Zrzeszają wokół siebie artystów będących reprezentantami popkultury zaczyna w wyraźny sposób budować swoją odróżnialność względem sklepów o podobnym profilu działalnościugruntowując pozycję lidera w obszarze lifestylowym.

Kreatywne ujęcia, utalentowani twórcy i biżuteria Swarovskiego – obejrzyj najlepsze prace konkursowe Projektu Packshot od Answear. Foto Mariusz Tokajuk

Anwear to pierwszy polski sklep multibrandowy, oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Po 3 latach sukcesów na polskim rynku, w 2014 roku ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, rok później na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne sklepy powstały na Węgrzech i w Bułgarii. Sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, a na swoim koncie ma ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.