Propozycje marki Dior
Popularne w sezonie letnim szaleństwa z wykorzystaniem wzorów pojawią się w zupełnie innym wydaniu. Żywe kolory, inspiracje geometryczne i aztecki motyw, które królują na sukienkach i topach, zastąpi wzornictwo w mrocznym klimacie. Kolorowym kompozycjom będą towarzyszyły stonowane i ciemne barwy, oraz transparentne materiały tak, aby całość tworzyła niepowtarzalny charakter. Powtórzy się trend na nakrycia głowy takie jak kaszkiety i berety. Zima nie pozostanie obojętna na obecność futerka, a biżuteria w nadmiarze będzie mile widziana. Kolory bazowe dla stylizacji, których będzie najwięcej, to czerń, odcienie granatu oraz żywa czerwień.
Kobieta Alexandra McQueena
Alexander McQueen lubił szokować projektami, nieprzystającymi do życia codziennego. Pokazywał kobietę jako silną i pewną siebie, ale bezbronną wobec świata show-biznesu. Obecnie spektakularność ubrań zmalała, a marki mogą szukać inspiracji wśród projektów. W sezonie jesienno-zimowym pojawiają się cekiny, koronka oraz efekt ubrań pobrudzonych farbą. Możemy zauważyć także zabawę z długością, która w większości kreacji pozostaje nieregularna. Zdecydowanie dominuje brązowa i czarna skóra. Pojawiają się także ćwieki, które były częstą ozdobą obuwia i odzieży już w ubiegłym roku.
Szary melanż na pokazach Chanel
Kolor szary najczęściej pojawia się na płaszczach i swetrach – jesienią i zimą ulice są nimi zapełnione. Trendu nie mogło zabraknąć także w tym roku, stąd propozycje od marki Chanel. Zima stała się inspiracją do pokrycia górnych części ubrań kryształkami i wykorzystania chłodnego, lodowego błękitu. Na wybiegu nie brakuje zestawów w męskim stylu. Tegoroczna kolekcja stawia na zabawę materiałami i ich fakturą.
Możemy się spodziewać, że popularne sieciówki będą próbowały przenieść trendy z wybiegu do swoich sklepów. To dobra wiadomość dla wszystkich trendsetterów 🙂
Marcelina Bednarska