Après-ski to linia komplementarna i zawiera cały przekrój męskiej garderoby od okryć wierzchnich przez garnitury, spodnie i dzianiny po buty i dodatki. W casualowej części kolekcji pojawiają się lekkie, dwustronne puchówki z nadrukami po wewnętrznej stronie, skórzane kurtki, w tym model przypominający fasonem klasyczną puchówkę oraz kurtka z kapturem z dopinanym futerkiem, a także budrysówka zapinana na zamek oraz parki o trzech, zróżnicowanych długościach.
W tej wyjątkowej kolekcji proponujemy także mniej formalne marynarki, pikowane bądź gładkie, które w jesienne dni mogą zastąpić klasyczną kurtkę raz causalowe garnitury. Model z szarej flaneli, celowo sprany dla efektu zmechacenia, garnitur dzianinowy z łatami na rękawach marynarki i spodniami dresowymi wykończonymi ściągaczem na dole oraz marynarka w widowiskową niebiesko – czerwono – białą kratkę to najoryginalniejsze elementy tej części kolekcji. Jej dopełnieniem są dzianiny, w tym swetry w motywy alpejskie, a także kolorowe flanelowe koszule, T-shirty ze stylizowanymi na lata 60. nadrukami w motywy narciarskie oraz chinosy i bojówki. Casualową część kolekcji uzupełniają dodatki, takie jak dziergane szaliki oraz buty, w tym sportowe modele z pikowanej lub gładkiej skóry na gumowych podeszwach.
Formalna odsłona Apres-ski obejmuje ekskluzywne płaszcze, w tym model w kolorze camelowego beżu z nakładanymi kieszeniami. W sekwencji wieczorowej w limitowanej linii Vistuli oferujemy smokingową aksamitną marynarkę z wykończeniem z czarnego atłasu, czerwoną marynarkę z drukowanego aksamitu oraz garnitury z gładkiej wełny. Także tej części kolekcji towarzyszą klasyczne akcesoria. Cała linia, bez względu na charakter jej poszczególnych elementów, jest doskonale dopasowana i pozwala łatwo się zestawiać, dając możliwość stworzenia wielu wariantów stylizacji, a opatrzone jej logotypem ubrania są miękkie i przyjemne w użytkowaniu.
Twarzą najnowszej kampanii na jesień i zimę oraz tej logowanej został 33- letni Shaun De Wet, model o statusie „Icon” na portalu models.com. Pochodzący z RPA Shaun karierę zaczął w wieku 17 lat. Wystąpił w kampaniach takich marek jak Calvin Klein, Roberto Cavalli, Louis Vuitton czy Ermenegildo Zegna.