W specjalnie przygotowanych spotach kampania zwraca się do lokalnych odbiorców, z lekką dozą zuchwałości modelka Joan Smalls nawiązuje w nich do szwajcarskich zegarków, holenderskich rowerów, itp. Spoty reklamowe wspierane są dodatkowo materiałem zza kulis, w którym Joan Smalls i partnerujący jej, Tobias Sorensen, opowiadają o tym, co sami uznają za sexy.
Do najciekawszych elementów kampanii należy specjalnie do jej celów stworzony hub, gdzie odbiorcy mogą poznać zdanie innych i podzielić się tym, co dla nich samych oznacza bycie seksownym. W specjalnej serii lokalnych spotów w mediach społecznościowych, Joan Smalls zwraca się bezpośrednio do konsumentów z 300-500 miast w każdym z biorących udział w kampanii kraju. Hub z kolei daje im możliwość zaczerpnięcia inspiracji jak i pokazania, jak sami rozumieją bycie sexy. Tutaj nic nie jest narzucone odgórnie. Zalando zaprasza Europę do dyskusji o tym, co jest sexy. #SHAREYOURSEXY
Sesja zdjęciowa
Fotograf Daniel Jackson
Dyrektor Kreatywna Calvin Klein Lina Kutsovskaya
Dyrektor Kreatywny Zalando Chang Lin
Stylizacja Carlyne Cerf de Dudele
Stylizacja fryzur Akki
Makijaż Mark Carrasquillo
Modele Joan Smalls, Tobias Sorensen
Fotograf Jon Simon