
Rihanna nie może narzekać na brak sukcesów. Mimo że jej ostatni album pojawił się na rynku 5 lat temu, gwiazda tryumfuje na innych polach. W ostatnich latach piosenkarka okazała się nad wyraz skuteczną bizneswoman. Dzięki swojej firmie kosmetyków, Fenty Beauty, artystka zarobiła około 1,4 miliarda dolarów. Magazyn „Forbes” ogłosił ją niedawno drugą najbogatszą kobietą showbiznesu. Ona nie spoczywa jednak na laurach. Teraz Rihanna postanowiła wypuścić nowe perfumy.
Rihanna i perfumy
To nie pierwszy raz, kiedy na rynku pojawi się zapach od piosenkarki. Rihanna już wcześniej współpracowała z innymi firmami, żeby stworzyć flakon z własnymi perfumami. Jej fani do tej pory mogli kupić zapachy od Parlux Fragrances, sygnowane imieniem wokalistki. Jej najnowszy produkt będzie jednak pierwszym, który zostanie wypuszczony przez jej własną markę, Fenty.
Fenty Eau de Parfum
Fenty Eau de Parfum: BRIDGETOWN to najnowszy zapach od Rihanny. Jego premiera odbyła się 10 sierpnia. Sama piosenkarka opisuje go jako wspomnienie zamknięte w butelce, którego nigdy się nie zapomni. Flakon o pojemności 75ml będzie można nabyć za 120 dolarów. Niestety, jak na razie możliwość spróbowania najnowszego produktu wokalistki będą mieli jedynie jej fani z USA. Firma zapewnia jednak, że pracuje nad tym, by udostępnić perfumy również zainteresowanym z zagranicy.
Czym pachnie Rihanna?
Zainspirowana rodzinną wyspą Barbados, a także podróżami do Nowego Jorku, Los Angeles i Francji, Rihanna stworzyła swoje perfumy z myślą o tym, żeby każdy ich powiew stał się dla wąchającego przeżyciem. Nuty zapachowe, które weszły w ich skład, to magnolia, pelargonia, borówka, mandarynka, wanilia, hiacynt, piżmo, róża bułgarska i paczula. Można więc spodziewać się kwiatowo-owocowych doznań.
Wyświetl ten post na Instagramie.