Tommy Hilfiger przedstawia limitowaną kolekcję stworzoną we współpracy z Richardem Quinnem

Wielokrotnie nagradzany projektant Richard Quinn przedstawia awangardową wizję marki TOMMY HILFIGER w olśniewającej kapsułowej kolekcji.

Tommy Hilfiger zapowiada premierę limitowanej kapsułowej kolekcji Tommy Hilfiger X Richard Quinn na jesień 2022. Projekty powstały we współpracy Tommy'ego Hilfigera i cenionego projektanta Richarda Quinna

AMSTERDAM (SIERPIEŃ 2022) – Tommy Hilfiger zapowiada premierę limitowanej kapsułowej kolekcji Tommy Hilfiger X Richard Quinn na jesień 2022. Projekty powstały we współpracy Tommy’ego Hilfigera i cenionego projektanta Richarda Quinna, który w 2018 roku otrzymał pierwszą nagrodę królowej Elżbiety II za zasługi dla brytyjskiego designu.

Wzory kolory i kształty

TH

Kapsułowa kolekcja łączy charakterystyczne dla Quinna odważne wzory i przerysowane kształty z wyjątkowym podejściem Hilfigera do amerykańskiej klasyki. Czterdzieści sylwetek powstało na skutek inspiracji stylem punków, sportowców, podróżników, czy cheerleaderek. Jednocześnie, projekty są wyraziste, neutralne płciowo i stanowią celebrację indywidualnego stylu!

Tommy Hilfiger X Richard Quinn

Tommy Hilfiger

Nowy firmowy wzór TH Monogram, który odzwierciedla ducha innowacji w sercu marki TH, w tej kolekcji został zmiksowany z motywem stokrotki, charakterystycznym dla Quinna.

Bejsbolówka

Kurtka bejsbolówka została ozdobiona unikalnymi motywami, które łączą stokrotkę Quinna z uniwersyteckimi symbolami. Tradycyjny, różany wzór pojawia się na wizytowych spodniach, obszernych okryciach wierzchnich i klasycznych projektach wykorzystujących szkocką kratę. Zastosowane luksusowe materiały to między innymi welur z nadrukami, czy gęsto tkany diagonal.

Tommy Hilfiger dziecięca kolekcja

Dziecięca część kolekcji TH X Richard Quinn to sześć miniaturowych wersji  projektów dla dorosłych. Główne miejsce zajmują funkcjonalne okrycia wierzchnie: dwustronna puchówka w monogram albo kurtka bejsbolówka jakości premium.

„Zawsze inspirowała mnie praca z twórcami, którzy przekraczają granice sztuki, a Richard nie jest wyjątkiem,” mówi Tommy Hilfiger. „Połączyliśmy nasze dwie, skrajne estetyki, by stworzyć buntownicze oblicze nowoczesnego stylu preppy. To zaskakujące i optymistyczne – i odzwierciedla ducha obu naszych marek”.

Tommy i ja dzielimy tę samą pasję na punkcie wzorów i materiałów. Połączenie naszych wizji w tej współpracy było naturalną, wielką przyjemnością,” mówi Richard Quinn.

Dostępność ubrań

Projekty uwieczniono w kampanii wizerunkowej ze zdjęciami autorstwa Adrienne Raquel. Limitowana kolekcja kapsułowa Tommy Hilfiger X Richard Quinn będzie dostępna od 1 września 2022 r. online na tommy.com i w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie. Trafi do sprzedaży także w wybranych butikach i domach towarowych, w tym Printemps, Selfridges, KaDeWe, Antonia, Deliberti i Folli Follie.