Wielopokoleniowa kampania na wiosnę

Nadeszły nowe czasy, kiedy styl przestał mieć ograniczenia wiekowe, a moda zyskała głębsze wartości niż tylko szybko zmieniające się trendy. Idea połączenia wygody z wyjątkowością jest bliska klientom TATUUM, którzy, podobnie jak bohaterowie kampanii, mają swoje pasje i niebanalną osobowość, niezależnie od wieku

Ponadczasowy styl kolekcji TATUUM
Ponadczasowy styl kolekcji TATUUM

W międzypokoleniowej sesji zdjęciowej zobaczymy postaci znane nie tylko ze swoich dokonań w świecie modelingu, ale również z uwagi na ich pasje i wyjątkowe osobowości.

Na pierwszy plan wysuwa się Eveline Hall – prawdziwa ikona stylu i niezwykła postać – ponad 70-letnia była balerina i śpiewaczka operowa, dopiero niedawno dostrzeżona przez świat mody, do którego wdarła się, szturmem zdobywając okładki prestiżowych magazynów i chodząc po wybiegach między innymi dla Jean-Paul Gaultier. Razem z Eveline pozuje też były sportowiec Ben Desombre. Jego kariera w świecie mody nabrała tempa dopiero po 40-tce. Casting zamyka francuska gwiazda modelingu, znana z okładek Vogue, Harper’s Bazaar czy Numero, Julia Frauche, której talent docenili najlepsi światowi fotografowie – m.in. Peter Lindbergh, Giampaolo Sgura czy Willy Vanderpierre.

Ponadczasowy styl kolekcji

Miękkie, ciepłe światło i naturalny entourage Eveline, Julie i Bena zwracają uwagę na szlachetność materiałów wykorzystanych w kolekcji. Bawełna i len pięknie układają się na ciele, tworząc idealną sylwetkę. W sesji zdjęciowej „Inspired by generations” skupiono się też na podkreśleniu niebanalnych, a jednak klasycznych krojów, które marka wykorzystuje w swoich kolekcjach, cenionych przez klientów niezależnie od wieku i sylwetki.
Jak podkreśla bohaterka sesji, Eveline Hall: Są to rzeczy, które zaskoczyły mnie tym, że sama mogę je nosić, a w takim razie wszyscy mogą je nosić. Świetne jest to, że mają niewiarygodną ilość propozycji, które możemy zmieniać. Możemy założyć ubranie, zmieniać jego elementy, ściągać, zakładać inne części – to jest wspaniałe.

 Szlachetność materiałów i form

Sesję dopełniają przemyślane stylizacje. To ponadczasowe „looki”, w które wkomponowano esencję najnowszych trendów. W kampanii widzimy wiele obowiązkowych w każdej damskiej szafie pozycji – klasyczny trencz – idealny w każdym wieku, wiązane w pasie sukienki, delikatne lniane szmizjerki i tuniki. Wszystko to w stonowanych kolorach ziemi i delikatnych pastelach. Nie zabrakło też propozycji dla fanek wyrafinowanej, wieczorowej czerni. Proste w formie, skandynawskie w duchu ubrania przyciągają uwagę detalem – splotami materiałów i tkanin oraz delikatnymi deseniami – m.in. bardzo modną w tym sezonie kratą czy pionowymi prążkami.