Kolekcja, będąc naturalnym następstwem poprzednich dropów, czerpie pełnymi garściami z futbolowego dziedzictwa PUMA, a także z obsesji Dilane’a na punkcie tego sportu.
KidSuper przenosi archiwalne projekty PUMA do obszaru futbolu, tworząc nowoczesne, sportowe stylizacje w delikatnych kolorach pasteli. Kolekcja wyróżnia się świeżymi wersjami kultowych modeli butów takich jak Velophasis i Palermo. Elementy, które wyróżniają linię to: nietuzinkowe barwienie ubrań, detale w formie grafik na żakardowych tkaninach, nawiązania do ikonicznego modelu PUMA King, a także oryginalne, wzorzyste motywy, zaprojektowane przez KidSuper na wyłączność dla tej kolekcji.
Oferta zawiera zestawy dresowe składające się z kurtki i spodni dostępne w dwóch różnych kolorach, z uwagą zwróconą na haftowane ozdoby. Dodatkowo, kolekcja PUMA x KidSuper proponuje T-shirty, spodenki, kardigany i koszulki z długim rękawem wykonane z najwyższej jakości materiałów oraz personalizowane naszywką KidSuper Football Club, która nada charakteru każdej stylizacji.
W kwestii obuwia, kolekcja wprowadza dwa wyjątkowe modele: Velophasis NU i ulubione przez fanów kultury streetwear Palermo NU. Obydwa warianty zostały zaktualizowane z poszanowaniem oryginalnych form, wykończone kaszmirowym zamszem, siateczkowymi spodami oraz specjalnymi metkami PUMA i KidSuper Studios, umieszczonymi na językach. Wersja Velophasis NU została dodatkowo zaakcentowana detalami, które nadają jej wygląd znoszonego buta – obecne trendy uwielbiają ten efekt vintage. Kolekcja zawiera też dodatkowe akcesoria, takie jak kapelusze typu bucket, szaliki czy torbę podróżną.
Kolekcję promuje kampania reklamowa, w której Dillane pełni rolę głowy rodziny PUMA x KidSuper. Zainspirowane gangsterskimi filmami z lat 90. wizualizacje ukazują kolekcję w pełni artystycznego wyrazu, z naciskiem na komplementarne zestawy dresowe tworzące harmonijną całość.