
Zozole w czołówce!
Zozole to jedna z najdłużej obecnych marek słodyczy dla dzieci na polskim rynku. Wartość sprzedaży Zozoli w ciągu ostatniego roku wzrosła o 10%. Jednym z najszybciej rozwijającym się segmentem słodyczy są żelki, które stanowią aż 28% rynku cukierków. A żelki marki Mieszko rosną 2 razy szybciej niż rynek.
„Sukces marki oparty jest na silnej, innowacyjnej ofercie produktowej oraz przekazom skierowanym bezpośrednio do młodych. Mieszko stara się uaktywnić dzieciaki w internecie poprzez swoją stronę zozole.pl, gdzie czekają na nich różne rozrywki. Po zalogowaniu mogą przejść do strefy gier i zabaw interaktywnych o charakterze zręcznościowym i edukacyjnym.” – mówi Mirosława Stroka, Brand managerka firmy Mieszko S.A.

Czym wyróżniają się Zozolowe produkty?
Prace nad produktami z linii Zozole są konsultowane z najbardziej krytycznymi ekspertami, czyli dziećmi i ich rodzicami. Rodzice, którzy często decydują o wyborze słodyczy dla swoich pociech szukają produktów, które będą pozbawione sztucznych konserwantów, barwników i aromatów, a dla dzieci liczy się nie tylko smak, ale również zabawa i przyjemność jaką sprawiają słodycze. To czysta definicja Zozoli.
Ulubione smaki?
Zozole Musss Orange&Lemon* to połączenie kwaśnej cytryny i słodkiej pomarańczy, za którą szaleje niejeden przedszkolak.
Zozole Musss Apple&Cherry&Strawberry* to zamknięte w jednym cukierku: słoneczna truskawka, zakręcona wiśnia i soczyste jabłuszko, których musssujące nadzienie przyprawia o zawrót głowy, zwłaszcza w czasie szalonej zabawy.
Zozole Musss Cola* skierowane są do miłośników tego napoju. Bąbelkowa Cola będzie idealna na każde przyjęcie!
Zozole Hello Żelo Sticks, Rainbow i Cola* to topowe żelki, których barwa i kształt pobudza wyobraźnię i przenosi nas do tęczowej krainy.

*cena rekomendowana 1,99zł (75g)