
Propozycje marki w obecnym sezonie łączą w sobie klasykę z nowoczesnością. Uniwersalny znak rozpoznawczy brandu, Meduza, pojawił się na zausznikach oraz soczewkach, ale w nowej interpretacji – wersji 3D. Drugim motywem przewodnim jest symbol greckiego klucza, który także dopełnia design oprawek.
Co więcej, Versace przygotowało oryginalne wzory ramek. W linii znalazły się między innymi wzory kwadratowe oraz kocie, a uwagę zwraca też męski, okrągły model w kolorze Havana. Z kolei damskie okulary w kształcie kocich oczu z metalową ramką, wyróżniają się soczewkami ozdobionymi 101 ćwiekami i Meduzą w 3D, a także charakteryzują nowoczesnym, podwójnym mostkiem.
Marka proponuje zarówno modele przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne. Okulary pojawiły się w szerokim wachlarzu barw, począwszy na klasykach, takich jak czerń i granat, przez wyraziste kolory i delikatne pastele.
Oto niektóre z modeli:







