Modowa agroturystyka z marka „Pan tu nie stał”

Polska moda wciąż zdobywa coraz więcej fanów. Tym razem, jedna z najciekawszych, marka "Pan tu nie stał", prezentuje swój kolejny lookbook. I jest jak zawsze, czyli zwiewnie, dziewczęco i lekko oldschoolowo.

Pan tu nie stał
Pan tu nie stał

W sezonie letnim 2016 r. marka „Pan tu nie stał” oferuje swoim klientom kawałek wsi pod postacią ubrań i akcesoriów z kolekcji o nazwie Agroturystka. I choć kalendarzowe lato dopiero się zaczęło, w sklepach PTNS trwa przez cały rok.

Co przeciętnemu „miastowemu” kojarzy się z latem? Chorwacja, Tunezja, Egipt? Chyba większość odpowie zgodnie: „wieś!”. Czy to pola, lasy, czy jeziora, a może po prostu działka u
babci (której młoda kapustka z koperkiem nie ma sobie równych!) – to z wypoczynkiem poza miastem kojarzą się wakacje. Kolekcja „Agroturystyka” przywodzi na myśl sielankową atmosferę łąk i pól. Romantyczne, zakotwiczone w polskim krajobrazie motywy graficzne – mlecze, sitowie, bociany na mokradłach, pomidory czy… buraki przywołują na myśl wakacje na wsi, beztroskę i idylliczną atmosferę. W takim też miejscu odbyła się sesja zdjęciowa do kolekcji – bezpretensjonalna, nietuzinkowa, a zarazem tak oczywista, jak niezaprzeczalne uroki wsi. Autorką fotografii jest Sonia Szóstak.

„Pan tu nie stał” to przedsiębiorstwo rodzinne. Kiedyś to się nazywało fachowo: spółka małżeńska. Justyna (1979) i Maciek (1982). Justyna skończyła socjologię, z której niewiele już pamięta. Maciek również skończył studia, ale nie te które powinien. Zajmuje się projektowaniem grafiki użytkowej, na wsi na to mówią: grafik komputerowy.

Pomysł zrodził się z zamiłowania do dobrego polskiego wzornictwa. W dzieciństwie przesiąknęliśmy specyficzną kulturą wizualną, do której obecnie wracamy i serwujemy ją w nowoczesnym wydaniu naszym klientom. Pierwsze wizualne bodźce, zabawki, książki, ubrania, przedmioty z najbliższego otoczenia miały niebagatelny wpływ na nasze preferencje estetyczne.

Więcej dowiecie się z http://pantuniestal.com