Nowa, jesienna kolekcja sportowej marki adidas Originals została stworzona w hołdzie bogatemu dziedzictwu firmy. Nazwa Blue Version wskazuje użycie odważnego koloru bluebird.
Nowa, niebieska kolekcja sportowej marki
Dominacja niebieskich barw jest nawiązaniem do wieloletniej tradycji sportowej marki, to jeden z jej głównych elementów, pokazuje jej ponadczasową siłę do ciągłej ewolucji. W kolekcji sportowe kody spotykają się z kreatywnym couture. Znajdziemy w niej modele z takich serii jak Beckenbauer czy Essentials w zupełnie odmienionych krojach. Podkreślają one połączenie tradycji i nowoczesności oraz kreatywnego patrzenia w przyszłość.
Kampania Blue Version
Kolor niebieski przeniósł się w kultowe miejsca Warszawy, co uwiecznił fotograf Jan Kriwol. Ambasadorami kampanii zostali Radek Pestka, Laura Matuszczyk oraz Katarzyna Tychoniewicz, którzy zaprezentowali kolekcję podczas sesji zdjęciowej.