Nowy projekt Pascala Brodnickiego – Tuba Smaku

Tuba Smaku – nowa sieć kanałów kulinarnych na YouTube autorstwa Pascala Brodnickiego i przyjaciół już działa!

Nowy projekt Pascala Brodnickiego – Tuba Smaku

To pierwsza w polskim internecie sieć kanałów z tak zróżnicowanym kontentem, forum wymiany kulinarnych doświadczeń i przepisów, a jednocześnie produkcja najwyższej jakości kulinarnych programów.Wraz z Pascalem kanał współtworzą już dziś: Agnieszka Mielczarek, Agata Stankiewicz, Mickey Rotten, Rudy i Jorg oraz Daniel Brzeziński.


Nowe trendy, kulinarne ciekawostki, szczypta inspiracji i całe mnóstwo dobrej rozrywki – to właśnie przepis twórców Tuby Smaku na coś czego w polskim internecie jeszcze nie było. – W sieci brakowało miejsca, które skupiałoby kulinarnych zapaleńców z różnych dziedzin, dlatego Tuba Smaku jest wyjątkowym przedsięwzięciem – komentuje Pascal Brodnicki, współwłaściciel i pomysłodawca projektu. – Cieszę się, że w projekcie są znane i lubiane nazwiska, ale wiem, że dołączą do nas kolejni miłośnicy kuchni, bo w przyszłości chcielibyśmy być także kuźnią kulinarnych talentów. Zdecydowałem się stworzyć takie miejsce, bo sam wierzę że przyszłość mediów, szczególnie wideo jest w internecie, który obecnie poprzez platformy takie jak YouTube daje praktycznie każdemu możliwość na zaprezentowanie swoich pasji. To co jest jeszcze dla mnie ważne, to aspekt edukacyjny i jakość przekazu, którego w Tubie Smaku nie zabraknie – podkreśla Pascal Brodnicki.

Sieć kanałów powstała z myślą o wszystkich pasjonatach kuchni bez względu na ich poziom zaawansowania. Każdy będzie mógł korzystać z porad, kiedy tylko zechce – w domowym zaciszu podczas szykowania potraw, w drodze do pracy np. podczas jazdy autobusem, w czasie robienia zakupów albo przy planowaniu profesjonalnego menu w restauracji. Tuba Smaku to jednak dużo szersze przedsięwzięcie niż tylko kanał na YouTube, które wychodzi daleko poza znane schematy pod względem możliwości promocyjnych dla potencjalnych partnerów – ma nie tylko różnorodny kontent, ale również ogromne możliwości promocyjne. Tuba Smaku to coś więcej niż miejsce z jakościowym video. Nasi prowadzący aktywnie angażują się w interakcje ze swoimi widzami odpowiadając na komentarze, wchodząc z nimi w dyskusje przez co materiały które tworzą są lepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dla marek jest to również bardzo atrakcyjna widownia, także demograficznie ale co ważniejsze wyjątkowo zaangażowana w wideo, które oglądają.

– Oferta sieci kanałów jest bardzo różnorodna, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kobiety i mężczyźni w różnym wieku, zapaleńcy kulinarni i początkujący. Chcemy zbudować społeczność z pasją do gotowania. Nie tylko będziemy dzielić się swoją wiedzą, ale chcemy też słuchać i czerpać inspiracje z komentarzy i opinii – nasi odbiorcy będą aktywnie współtworzyć Tubę Smaku. Dajemy zupełnie nowe, niekonwencjonalne możliwości promocji – sami produkujemy kontent w zależności od potrzeb reklamodawcy, tworzymy od podstaw scenariusz, komunikację w kanałach social media, własnych wraz z rekomendacją na kanały Klienta, a przy okazji zapewniamy cała gamę usług dodatkowych, takich jak organizacja eventów czy warsztatów. Co najważniejsze, współpracującym z nami markom gwarantujemy dotarcie i określone na początku kampanii zasięgi w niezwykle atrakcyjnej komercyjnie grupy odbiorców (20-44) – zaznacza Joanna Albin, była Brand Managerka kanału Kuchnia+, która objęła stanowisko Chef Revenue Officer w Tubie Smaku, gdzie odpowiada za start i rozwój komercyjny Tuby Smaku.