Nowa kampania projektantki Marty Banaszek
Swoją kobiecość podkreśla w nieoczywisty sposób. Stawia na mocne kolory i ultrakobiece fasony. Taka jest nowa kampania Marty Banaszek – nowej polskiej marki. Projektantka Marta Banaszek to powiew świeżości na polskim rynku modowym. Autorska marka powstała z myślą o kobietach, które szukają oryginalnych i niepowtarzalnych kreacji nie tylko na wielkie wyjścia, ale też na co dzień. Tu liczy się kobieta – jej gesty, uczucia, emocje, a także poczucie bezpieczeństwa i komfortu, bo moda z metką „MB” jest niczym terapia. Dodaje odwagi, pomaga odkryć własny styl, pozbyć się kompleksów i poczuć się wyjątkowo.
To właśnie kobieta była inspiracją do stworzenia najnowszej wiosenno-letniej kolekcji marki. Projekty to powrót do lat 70. i 80, ale w nowoczesnym, niebanalnym wydaniu. Mają podkreślać walory kobiecej sylwetki, bo każda z nas ma w sobie naturalne piękno. Szerokie kołnierze, bufiaste rękawy, mocno zarysowana talia. Jest ultrakobieco, ale odważnie i bez sentymentów. Projektantka nie boi się mocnych kolorów.
Dominują błyszczące tkaniny i jeans. Wszystko w klasycznych fasonach z nutką pikanterii. Zwieńczeniem kolekcji jest zaskakująca kampania, która sprytnie bawi się i romansuje z przeszłością.
Kreacje Marty Banaszek – od klasyki po ekstrawagancje – to połączenie nietuzinkowych projektów, wysokogatunkowych tkanin i perfekcji wykonania. A wszystko dzieje się w studio projektantki na warszawskich Kabatach.
– Do każdej z Pań, z którą się spotkamy, podchodzimy indywidualnie. Pokazujemy, że można bawić się modą i zaskakiwać kreacjami w życiu codziennym. Szczególnie ważny jest dla nas indywidualny kontakt z Klientem, tak by każda kobieta czuła się u nas wyjątkowo – mówi projektantka.