Premiera miała miejsce we flagowym sklepie Marc O’Polo na Theatinerstraße, w obecności wyselekcjonowanych gości. Z pewnością dużą niespodzianką był zorganizowany panel dyskusyjny, w którym udział wzięli: Robbie i Ayda Williams, Mads Mikkelsen i Marcus Kavka – niemiecka legenda kanału MTV. W relacji na żywo transmitowanej na fanpage Marc O’Polo mogliśmy zobaczyć cały przebieg wydarzenia – począwszy od przygotowań zza kulis, spotkania Robbiego i Aydy z fanami, do uroczystego odsłonięcia specjalnie przygotowanej na tę okazję witryny sklepowej.
Limitowana kolekcja Marc O’Polo Iconic Capsule Collection, którą współtworzyli Robbie i Ayda jest już dostępna w sklepach Marc O’Polo i na stronie – www.marc-o-polo.com. Cała linia składa się z ponad 20 części, z czego w kolekcji damskiej przeważają bluzy. Znajdziemy tam również dresowe sukienki i bomberki. W linii męskiej pojawiły się bluzy w różnych wariantach. „Pewny siebie mężczyźni nie boją się różu” – powiedział Robbie Williams, nie pozostawiając tym samym wątpliwości, kto wybierał wiodący kolor kolekcji. Ubrania posiadają wyhaftowany podpis Robbiego na rękawie, a za namową jego żony, na damskich bluzach pojawiły się tytuły utworów artysty – Love my life i Come undone.
Całość kampanii sfotografował ceniony fotograf Peter Lindbergh. Zobaczcie niektóre ze zdjęć: