Nietypowy tatuaż supermodelki!

Moda na nietypowe tatuaże trwa. Przekonajcie się jak wygląda nowy tatuaż supermodelki!

Jourdan Dunn sesja (1)
Sesja modelki Jourdan Dunn

Jourdan Dunn, znana supermodelka jest twarzą kampanii HTC INK. To pierwszy telefon ze wzorem inspirowanym tatuażem, wygrawerowanym na tylnym panelu. Wzór zaprojektowała Jourdan, wraz z czołową artystką sztuki tatuażu Cally-Jo. Dokładnie taki sam wzór supermodnego flash tattoo ma na sobie Jourdan podczas sesji zdjęciowej promującej kampanię. Zdjęcia wykonał Matt Irwin, znany fotograf mody, współpracujący na co dzień z magazynami modowymi (Vogue Russia, Vogue Japan, Vogue UK, Vogue France, Dazed and Confused, i-D). Zaprojektowany przez Jourdan wzór chwilę później z flash tattoo zamienił się w realny tatuaż na przedramieniu modelki.

Co oznacza tatuaż stworzony przez Jourdan i Cally-Jo? Otwarta dłoń i oko symbolizują potrzebę ochrony i siły, a jednocześnie reprezentują otwartość i przystępność osobowości oraz stylu. Naturalne, liściaste wzory oznaczają kreatywność Jourdan, a słońce i księżyc podkreślają równowagę i harmonię jej charakteru.

Podczas premiery telefonu Jourdan opowiadała: „Body art to ważna część mojego wizerunku, a ponieważ nie ruszam się nigdzie bez telefonu, logicznym było dla mnie połączenie jednego z drugim i stworzenie spersonalizowanego smartfonu. Możliwość współpracy z marką znaną ze znakomitego wzornictwa i pozostawienia własnego kreatywnego śladu na przepięknym telefonie, bardzo do mnie przemówił. I tak udało się nam stworzyć HTC One M9 INK, który świetnie wyraża moją osobowość”.

HTC One M9 INK
HTC One M9 INK

Smartfon już dawno przestał być tylko urządzeniem do dzwonienia i sprawdzania maili. Stał się częścią naszego stylu życia. Jak przyznaje Cher Wang, dyrektor generalna HTC: „Telefon jest równie ważną częścią stylu życia, jak torebka, biżuteria, a nawet body art. HTC stawia na innowacyjne wzornictwo, aby zapewnić najwyższe standardy personalizacji, więc chcieliśmy być pierwszą marką, która oferowałaby taki poziom indywidualności w swoich telefonach. HTC One M9 to najpiękniejszy produkt, jaki stworzyliśmy do tej pory, a HTC INK, poprzez współpracę z kreatywnymi osobami, takimi jak Jourdan, pokazuje, jak ważny jest dla nas doskonały design”.

HTC INK to kampania limitowanych edycji, w ramach której wzory body art inspirowane przez celebrytów są grawerowane na unikatowych seriach telefonów z rodziny HTC One.