Niemiecki multibrand skupia się na kluczowych wartościach: stylu, indywidualizmie i autentyczności. Głównym motywem kampanii jest taniec – wyraz sztuki, który łączy modę z ekspresją charakteru i emocji.
W kampanii wystąpiło siedmiu tancerzy z różnych dziedzin, od baletu po taniec współczesny, którzy wcielili się w role modeli prezentujących kolekcje jesienno-zimowe. Profesjonalni tancerze, ubrani w stylizacje od międzynarodowych projektantów, takich jak Max Mara, Ganni czy APC, ukazują modę jako formę ekspresji osobowości. W kampanii biorą udział Alanna Archibald, Edward Watson, Jakob Feyferlik i inni.
Kampania „Style in Motion” prowadzona będzie na nośnikach zewnętrznych, w internecie, mediach społecznościowych oraz prasie. Za zakup mediów odpowiada MediaCom, a za komunikację PR – Platinium Cast. Kampania ma na celu podkreślenie unikalności każdego z nas, wyrażonej przez ruch i modę.