Innowacyjna kolekcja norweskiej marki

Norweska marka kontynuuje doskonalenie swoich produktów. Na rynku pojawiła się innowacyjna kolekcja na sezon wiosna/lato 2021. Co ją wyróżnia?

innowacyjna kolekcja
Innowacyjna kolekcja norweskiej marki

Dla części z nas troska o środowisko i komfort pracowników należą ważnych działań branży modowej. Norweska marka Helly Hansen postanowiła zadbać o naszą planetę. Na rynek została wprowadzona innowacyjna kolekcja na sezon wiosna/lato 2021. Na czym polegają udoskonalenia?

Materiał Mono Material Urban

Linia Mono Material, którą wprowadzono po raz pierwszy w kolekcji jesień/zima 2020, została zaprojektowana z myślą o cyklu życia odzieży. Każdy produkt wykonany jest w 100% z poliestru, dzięki czemu łatwo poddaje się recyklingowi i daje możliwość tworzenia z odzyskanego surowca nowej odzieży. Po przetworzeniu na nowe materiały, monomateriały nie tracą na jakości w odróżnieniu od odzieży wykonanej z włókien mieszanych.

Los zużytej odzieży

Ponad 73% zużytej odzieży jest spalana lub trafia na wysypisko, a tylko 1% tekstyliów poddawanych jest recyklingowi w celu uzyskania nowych tkanin. Norweska firma ma nadzieję, że będzie liderem w ograniczaniu ilości odpadów poprzez recykling cyrkularny.

Cieszymy się, że dzięki naszej kolekcji jesteśmy w awangardzie recyklingu odzieży w odzież – mówi Rebecca Johansson, kierownik ds. badań i rozwoju oraz zrównoważonego rozwoju.

innowacyjna kolekcja
Innowacyjna kolekcja norweskiej marki

Innowacyjna kolekcja wiosna/lato 2021

W sezonie wiosna/lato 2021 kolekcja zostanie poszerzona o dwa nowe elementy – płaszcz i kurtkę przeciwdeszczową, które są dostępne w wersji damskiej i męskiej. Każdy projekt wykonany jest z wodoodpornego i oddychającego materiału oraz trwałej powłoki hydrofobowej niezawierającej PFC. Płaszcz posiada również wentylację z tyłu i regulowane mankiety, a kurtka wyposażona jest w chowany kaptur.

Bardzo się staramy, aby rozwijać naszą branżę w dobrym kierunku, stosując nowe technologie i innowacyjne projekty – mówi Kristoffer Ulriksen, dyrektor zarządzający kategorią Urban w Helly Hansen. – Cieszymy się, że dzięki linii Mono Material, możemy zrobić ważny krok naprzód we wspieraniu środowiska, jednocześnie zapewniając wysokiej jakości ochronę przed trudnymi warunkami atmosferycznymi.