Fashion Market Square to odpowiedź na zmieniający się model sprzedaży w branży modowej. W czasach kryzysu gospodarczego klienci są bardziej świadomi, wybierają produkty nie tylko po to, by odpowiadały ich estetycznym gustom. Pod uwagę biorą wpływ na ekologię, lokalność produkcji i chcą wspierać polskie marki. Pokłosiem roszad na rynku fashion są targi Fashion Market Square, które za nadrzędny cel stawiają sobie łączenie biznesu z potencjalnymi klientami.
Platformy Fashion Market Square
- our Fashion, czyli polskie znaczy dobre. To przestrzeń dla młodych, polskich projektantów, którzy chcą sprawić, aby ich głos w branży był jeszcze lepiej słyszany. Potencjał do tego jest świetny. Według raportu KPMG, blisko połowa konsumentów jest w stanie zapłacić do 10 procent więcej za produkt, jeśli został on wyprodukowany w Polsce,
- eco Market to miejsce dla twórców wegańskiej odzieży i obuwia oraz osób, które w kreatywny sposób podchodzą do tematu modowego recyclingu. To tu prezentować się będą firmy, które za cel stawiają sobie dbanie o środowisko i chcą nauczyć tego trendu konsumentów,
- art Square to płaszczyzna do wymiany twórczych myśli i skupienia się na artystycznym aspekcie mody. Jednocześnie będzie można zrobić coś dobrego. Podczas tej części, poza spotkaniami z influencerami i blogerami, odbędzie się aukcja charytatywna na rzecz młodych artystów.
W odpowiedzi na zmiany na rynku i potrzebny naszych partnerów, zdecydowano się przenieść wrocławskie wydarzenie na późniejszą datę. Odbędzie się ono w dniach 17-18 października we Wrocławskim Centrum Kongresowym.
Złotym partnerem wydarzenia został Doctor Brew. Jego historia zmieniła oblicze polskiego kraftu. Aktualnie Doctor Brew to dojrzały browar, a dzięki zdobytemu doświadczeniu warzy świadomie, przełamując schematy. Pasja, przyjaźń i zaangażowanie Doctorowej załogi sprawiają, że firma ciągle się rozwija i dąży do doskonałości.
Dodatkowe informacje oraz linki do zakupu biletów dostępne są na stronie wydarzenia.