GUESS – dwa produkty i drzewo. O co chodzi?

GUESS pozostaje liderem w zakresie zrównoważonej mody, innowacji w dywersyfikacji i wykorzystywaniu ekologicznych technologii oraz tkanin.

GUESS – dwa produkty i drzewo. O co chodzi?

Marka koncentruje się na zrównoważonym rozwoju, także w tym sezonie zobaczymy nie tylko znakomity, kultowy denim, ale także zróżnicowaną gamę kolekcji Eco, w skład której wchodzi cały asortyment – od atrakcyjnej dzianiny po odzież wierzchnią.

Misja GUESS ECO

GUESS ECO w swojej misji tworzenia mody z poszanowaniem środowiska czerpie z różnych zaawansowanych technologii. To holistyczne podejście stawia na pierwszym miejscu jakość, trwałość i innowacyjność. Wszystkie kolekcje dla mężczyzn, kobiet i dzieci wykorzystują organiczną, pochodzącą z recyklingu bawełnę i naturalne materiały, zmniejszając tym  samym zanieczyszczenie środowiska i ilość odpadów.

Repreve™ tworzy wydajne włókna z materiałów pochodzących z recyklingu, takich jak plastikowe butelki, a Lenzing™ produkuje przyjazne dla środowiska tkaniny Tencel™ i ECOVERO™, które są szczególnie popularne w kolekcjach dziecięcych. Indigo Flow™ to ekologiczny i bezpieczny dla środowiska proces barwienia tkanin, który pozwala na uzyskanie doskonale wyglądających materiałów przy minimalnym zużyciu wody i odpadów. Technologia EIM jest również wykorzystywana w całym procesie produkcyjnym do mierzenia wpływu na środowisko i identyfikowania obszarów wymagających poprawy, co ma pomóc firmie w dalszych krokach w kierunku zrównoważonego rozwoju.

Działania w Dzień Ziemi

W 2022 roku, w miesiącu Dnia Ziemi zadebiutuje globalny projekt GUESS Eco „Be(leaf) in Change”, inicjatywy sadzenia drzew we współpracy z Treedom.

Założony we Florencji we Włoszech w imię idei „Let’s Green the Planet”, program sadzenia drzew Treedom ściśle współpracuje z rolnikami we Włoszech, Afryce i Ameryce Południowej, pomagając w zapewnieniu lokalnym społecznościom długoterminowego wsparcia społecznego, finansowego i środowiskowego. Z prawie 3 milionami drzew posadzonych od momentu powstania w 2010 r., platforma promująca ekologię współpracuje również z różnymi partnerami korporacyjnymi w zakresie recyklingu i programów lojalnościowych neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla, zapewniając firmom nowe, dynamiczne i namacalne sposoby wspierania kwestii środowiskowych poprzez angażowanie klientów i interesariuszy.

Szczególna promocja

W nadchodzącej promocji marki w sklepach stacjonarnych i online, klienci, którzy kupią dwa produkty z kolekcji  Eco, otrzymają specjalny kod, za pomocą którego mogą ubiegać się o swoje własne drzewo na stronie Treedom.

Po aktywowaniu profilu na Treedom, użytkownik będzie mógł otrzymywać bieżące aktualizacje projektu, w tym gatunek i stan zdrowia swojego drzewa oraz informacje o osobach, które się nim opiekują. Wszystkie drzewa będą oznakowane logo GUESS, a klienci będą mieli możliwość wyboru gatunku i lokalizacji drzewka, które chcą adoptować.