Dotychczas projektant tworzył wizerunek marki przygotowując kreacje skierowane wyłącznie do wąskiego kręgu osób ściśle związanych z high fashion. Teraz chcemy to zmienić.
Po zebraniu funduszy zbudujemy markę modową, która wyróżni się na tle konkurencji i przyciągnie liczne grono klientów. Nasza misja to projektowanie unikalnych sukienek o doskonałej jakości w przystępnych cenach w linii „SmartLove”. To stworzenie pięknych i jakościowych produktów, wyróżniających się perfekcją wykonania, a jednocześnie dostępnych cenowo.
Podwika na platformie crowdfundingowej
W komunikacie marketingowym chcemy pokazać nasze wartości i styl życia, inspirujące miejsca, przedmioty, imprezy, muzykę, sposób spędzania czasu, czyli jedyną w swoim rodzaju filozofię „glam & slow”. Chcemy również zaoferować dwie dodatkowe linie ekskluzywnych kreacji damskich „MyPremium” oraz kolekcję sukien ślubnych „Brides&More”. Te linie skierujemy do najbardziej wymagających klientów.
Podwika zajął trzecie miejsce w rankingu najlepszych stylizacji 2016 według Elle.