Wiosennie, pachnąco, seksownie…Różany ogród przepełniony zmysłową aurą tajemnicy – właśnie ta sceneria stanowi tło dla wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Twarzą kampanii została piękna Anna Jagodzińska, uchwycona w sensualnych, a zarazem pełnych lekkości kadrach przez Mateusza Stankiewicza.
– Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także ulegliśmy tej urzekającej atmosferze i stworzyliśmy kolekcję, która odzwierciedla romantycznego ducha nowoczesnej, znającej swoją wartość kobiety – mówi o nowej kampanii Karolina Sołtan główna projektantka marki. – Hasła przewodnie linii to przełamane bielą pastele, eteryczne falbanki – tworzące żywe, falujące struktury oraz koronkowe, kwiatowe ornamenty.
Najnowsza kolekcja wpisuje się idealnie w wiosenne, lekkie i zmysłowe trendy. Jest zwiewnie, kobieco i seksownie