Na wielkim stole było ponad 30 rodzajów skór, szablony do wycinania oraz stemple do odciskania inicjałów, aby własnoręcznie wykonany produkt był spełnieniem marzeń i oczekiwań uczestników.
Czysta skóra
Dla gości przygotowano pełną ekspozycję produktów. Wszystkie torby i plecaki wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych – bez okuć!
Założeniem właścicielki i projektantki marki Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki – skóra, bez kompromisów.
Nic się nie marnuje
Ważną częścią filozofii marki jest niekupowanie skór z garbarni. Pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient.
Ten producent tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe..
Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.
Kreatywnie i pozytywnie
Kreatywna atmosfera wypełniła wnętrze restauracji Florentin, a na gości czekał tort i szampan.
„Jestem dumna, ze moja marka istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością. ” mówi Marta Biskupska-Wawrzyńczak
Kolekcja:
- eleganckie kopertówki na każdą okazje,
- torebka w delikatnym kolorze i czarna typu bag: idealne zarówno na przyjęcie, jak i wyjście na miasto,
- uwagę na zdjęciu przykuwa akcesorium skórzane w prawym górnym rogu. Stanowi ciekawy dodatek do stroju. Eleganckie Panie z pewnością sięgną po skórzany portfel.
- w asortymencie marki znajdziemy też portmonetki w innych kolorach.