adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”

Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej idei kreatywnej, adidas Originals prezentuje swoją najnowszą kampanię, która kontynuuje odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki i składa hołd subkulturom, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu.

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”

Kampania przywołuje trzy ikoniczne fasony, pierwotnie sportowych butów – Gazelle, Samba
i Handball Spezial. Początkowo zaprojektowane dla takich dyscyplin, jak piłka nożna czy
ręczna, niemalże od momentu powstania stały się charakterystycznym symbolem  popkultury i nadal są kluczowym elementem aktualnych trendów.

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”

Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wciela się
Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek adidas Skate Team. Kampania celebruje
ponadczasową energię związaną z adidas Originals. Codzienność pokazana zarówno
z perspektywy naszego bohatera, jak i historii innych ludzi czy subkultur, dla których
ikoniczny znak Trefoil stał się symbolem ich tożsamości kulturowej – i tak z tych tysiąca
opowieści Originals czerpie energię i inspirację.

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”
adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”

Komunikację video uzupełnia seria zdjęć, która składa hołd różnorodności – ludziom i ich
charakterom. Każda z tych osób stylizując te klasyki w sobie charakterystyczny sposób,
tworzy nowe, oryginalne historie i umieszcza te modele butów w różnych sytuacjach.  Samba, Handball Spezial i Gazelle noszone na tysiąc sposobów, w tysiącu miejsc nabierają tysiąc nowych kontekstów.

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”
adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”

Wraz z filmem i materiałami wizualnymi kampanii, adidas Originals pokazuje ducha marki
oraz ludzi, którzy budują wraz z nimi ten świat, poprzez specjalnie przygotowaną cyfrową
platformę prezentującą treści tworzone właśnie przez użytkowników. Marka zachęca fanów
tych ikonicznych modeli do publikowania swoich stylizacji i oznaczania ich hasztagami
#Samba, #Gazelle i #Spezial. Od sportu po skateboarding, muzykę i modę. Klasyk, to po prostu klasyk.

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów „1000 Back”