PUMA wkracza do świata Mr.Doodle, aby na nowo odkryć jego charakterystyczny styl rysowania – „doodle”, czyli urocze bazgroły prezentujące różnorodne postaci, przedmioty i wzory. Rezultatem jest fantazyjna kolekcja, która skrywa mnóstwo detali oraz przesłań. Całość utrzymana jest w biało- czarnej kolorystyce z dodatkiem fioletu, pomarańczu i lawendy.
Mr.Doodle
Sam Cox, angielski artysta znany lepiej jak Mr.Doodle, swoją pasję do pisania oraz rysowania odkrył we wczesnych latach dzieciństwa. Z czasem bazgranie po każdej możliwej powierzchni przekształciło się nie tylko w karierę, ale także w zupełnie nowy trend artystyczny, nazwany DoodleWorld. Jego styl często opisywany jest jako „Graffiti Spaghetti”, ponieważ jego postacie i wzory bardzo często wyglądają, jakby dosłownie eksplodowały z płótna.
– Gdyby bazgranie było dyscypliną sportową, myślę, że polubiłbym lekcje WF-u w szkole – mówi artysta. – Interesują mnie podobieństwa między bazgrołami a sportem, chodzi o energię. Uważam, że z moich bazgrołów da wyczytać się ruch, a to właśnie dzięki temu, że rysunek i sport są ze sobą powiązane – dodaje.
Modele Sky LX Low, RS-2K, Cali Wedge, Leadcat 20 i Mile Rider zyskały zupełnie nowy, zabawny wygląd w kolekcji PUMA x Mr.Doodle. Buty RS-2K posiadają ozdoby w postaci asymetrycznych sznurowań, bazgrołów na podeszwie środkowej i dodatkowym elementom na cholewce. Z kolei Mile Rider posiada siateczkową cholewkę z kolorowymi nakładkami oraz bazgrołami na podeszwie środkowej. Odzież z kolekcji obejmuje szeroką gamę produktów zarówno męskich, jak i damskich. Dwustronna kurtka to jeden z najbardziej wyjątkowych elementów tej linii. Można ją nosić na dwa sposoby: jako bardziej stonowaną w czarnym kolorze z małymi zdobieniami lub odwrócić na drugą stronę, w pełni zamalowaną bazgrołami nawiązującymi do sportu. Pośród akcesoriów pojawiły się takie produkty jak: torba shopper, wykonana z poł-przezroczystego materiału i parcianych pasków, czapka za daszkiem oraz torebka-nerka.
Kolekcja dostępna jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem strony internetowej oraz w wybranych sklepach partnerskich.