Szwedzka marka NA-KD, znana z nawiązywania współpracy z influencerkami i silnego wpływu na social media na całym świecie, zaprosiła Julię do stworzenia kilku autorskich kolekcji. Pierwsze efekty współpracy pokazały się na rynku w styczniu tego roku. Teraz czas na drugą kolekcję dostępną dla klientów od dzisiaj, czyli od 30 czerwca. Julia była zaangażowana w tworzenie ubrań na wszystkich etapach. Od pomysłu na typy ubrań i wyboru materiałów, po współtworzenie scenariusza sesji zdjęciowej. Sesja zdjęciowa odbyła się w pięknym warszawskim apartamencie. Julia szybko pochwaliła się jej efektami na swoim profilu na Instagramie, uzyskując prawie 100 tys polubień.
Julia Wieniawa po raz drugi twarzą znanej marki
Młoda aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa stworzyła kolejną, drugą już kolekcję dla uwielbianej przez influencerki marki. Przy okazji zaśpiewała i opowiedziała o swoich inspiracjach muzycznych.
Tym razem ubrania z kolekcji Julii utrzymane są w klimacie lat 70-tych i 80-tych. Gruby denim, postrzępione brzegi, romantyczne sukienki w klimacie vintage idealnie pasują do instagramowego profilu aktorki. O tym skąd czerpała inspiracje i jakie były jej ulubione piosenki oraz muzyczni idole opowiedziała i …. zaśpiewała do kamery podczas produkcji sesji wizerunkowej dla NA-KD.
Kolekcja jest już dostępna na całym świecie tam, gdzie obecna jest marka NA-KD. W Polsce dostaniecie ją w sklepach i pop-up store, w których sprzedawany jest NA-KD oraz oczywiście online.