Alternatywna, nieznana droga przez miasto – oto, na co kierują w kampanii naszą uwagę uznani miejscy wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek (z pochodzenia Polka), a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga. W polskim projekcie uczestniczą: Katarzyna Milewska – fotografka i miłośniczka rowerów, Kuba Jankowski – znany youtuber i pasjonat przygód oraz Ania i Marcin – koneserzy dobrego jedzenia, prowadzący blog lifestylowy Mammamia. Każda z osób miała pokazać swoje miasto od innej, niecodziennej strony. Dodatkowym tłem są ubrania marki Wrangler – mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem, nie ograniczając komfortu ruchu.
Koncept Wild Way Home w pełni odzwierciedla ducha przygody drzemiącego w marce i jej klientach. Chcemy przesłać światu pozytywny komunikat – każdy dzień jest w twoich rękach, więc skończ z rutyną i daj się zaskoczyć! Chcielibyśmy zachęcić ludzi do wykorzystywania każdej chwili – małe, niepozorne skrawki dnia mogą być źródłem szczęścia – dodaje Rino Castiglione, prezes Wrangler EMEA.