Nowa odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” wiosna-lato 2022

Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” marki Patrizia Aryton po raz piąty zrzesza niezwykłe Kobiety, które swoją siłą i energią zarażają innych, inspirują do działania i edukują niemalże na każdym kroku.

 projekt Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą wiosna-lato 2022
Nowa odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” wiosna-lato 2022

Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń wyłoniono kobiece trio, które mimo odmiennych zainteresowań i dziedzin pracy gra do tej samej bramki – dla dobra społeczeństwa. W materiałach i kampanii na 2022 rok przybliżamy sylwetki bohaterek projektu, ale także opowiadamy o tym jak ważna jest w życiu nauka, nie tylko ta w szkolnej ławce. Przytaczamy również temat samorozwoju, odkrywania i rozwijania swoich pasji oraz akceptacji i miłości do samego siebie.

Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”

Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” został zainspirowany historiami niezwykłych Kobiet, które dzielą się swoimi przemyśleniami, wartościami i doświadczeniem, a ubrania traktują użytkowo, jako sposób na wyrażanie siebie. Polska marka zrezygnowała z udziału profesjonalnych modelek i zdecydowała się pokazać bohaterki, które opowiadają autentyczne historie ze swojego życia. Zaangażowane społecznie, wykształcone działaczki, które doskonale wiedzą, jak łączyć obowiązki businesswoman z rozwojem swoich umiejętności i kształtowaniem charakteru, a życie zawodowe jest dla Nich pasją. Celem kampanii jest zachęcenie społeczeństwa do stawania się jeszcze lepszą wersją siebie, pracowania nad swoimi cechami, nie tylko przez pierwsze lata życia, ale każdego dnia. Rozmowy inspirują do zmian w swojej codziennej rutynie i mobilizują do działania. W wiosenno-letniej edycji na mediach społecznościowych marki zostaną przedstawione historie, którymi dzielą się Panie: Anna Kubica, Edyta Plich oraz Ewa Bolińska-Gostkowska.

Nowa odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” wiosna-lato 2022

Moda w projekcie

Bohaterki wystąpiły w casualowo-eleganckich stylizacjach, które świetnie sprawdzą się zarówno do biura, jak i na spotkanie z przyjaciółkami. Kobiece, ponadczasowe kroje podkreślają figury uczestniczek projektu. Stonowana, ponadczasowa kolorystyka oparta na bielach, beżach i klasycznej czerni to podstawa kolekcji. Dla urozmaicenia odcieni zostały użyte delikatne, inspirowane wiosną wzory. Wśród produktów wyróżniają się zwiewne sukienki i spódnica wykonana z ekologicznej skóry w ciepłym kolorze karmelu. W połączeniu z jeansową koszulą daje spektakularny i nietuzinkowy efekt!

„Wychodzimy z założenia, że prawdziwe piękno kryje się w duszy, a ubranie jest jedynie dopełnieniem całości. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy budować taki projekt, łączyć ze sobą i poznawać tak interesujące Kobiety, tworząc pewną społeczność.” – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.