Ubrania konceptu modowego ZAQUAD, założonego przez Annę Banaczek, która pełni rolę głównej projektantki, noszone są przez takie gwiazdy jak Maffashion, Anna Lewandowska, Anna Skura, Małgorzata Rozenek, Paulina Sykut-Jeżyna czy Sandra Kubicka. Marka uwielbiana jest także przez stylistów, czego przejawem są liczne sesje w takich magazynach, jak: Elle, Harper’s Bazaar czy VIVA. Współpraca z The Blonde Salad jest niezwykle ważnym punktem w rozwoju marki ZAQUAD. Właścicielka serwisu – Chiara Ferragni, jak podaje magazyn Forbes, jest bowiem najbardziej wpływową influencerką modową na świecie.
Polska marka tworzy limitowaną kolekcję z Chiarą Ferragni
Polska marka łączy siły z The Blonde Salad, internetową platformą stworzoną przez modową influencerkę pochodzącą z Włoch, Chiarę Ferragni. Razem tworzą ekskluzywną, limitowaną kolekcję kapsułową.
W 2016 roku serwis The Blonde Salad wprowadził innowacyjną platformę e-commerce, która współpracuje ze starannie wyselekcjonowanymi markami, tworząc kolekcje ubrań i akcesoriów w limitowanych edycjach. Co ważne, projekty te są dostępne tylko i wyłącznie na www.theblondsalad.com. Do tej pory platforma może pochwalić się kolaboracjami z takimi brandami, jak: Rebecca Minkoff, Elizabeth Arden, Superga czy nawet Giuseppe Zanotti. Dziś do tego grona zalicza się także polska marka ZAQUAD.
ZAQUAD x TBS przedstawia nam limitowaną kolekcję dla kobiet. Jest ona błyszcząca i urocza, a przy tym wnosi powiew świeżości, w niezwykły sposób podkreślając młodość. Składa się z trzech sukienek: siatkowanej z haftami w gwiaździsty wzór, dostępnej w dwóch kolorach: atramentowej czerni i delikatnej bieli oraz połyskującej mini z cekinami.