Dua czerpała inspirację do swojej kolekcji Pepe Jeans z miksu estetyk lat 90. i pierwszej dekady XX wieku. Efektem jest połączenie nonszalancji supermodelek poza wybiegiem, energii klubowej sceny grunge i szalonego stylu festiwali. Artystka wybrała z archiwów Pepe Jeans swoje ulubione projekty, które w odświeżonych wersjach – urozmaiconych nowoczesnymi akcentami – stworzyły wyjątkową garderobę. Do najważniejszych elementów kolekcji należy zaliczyć łańcuszkową sukienkę, a także sukienki i topy zdobione brokatem – idealne na jesienne i zimowe imprezy. Ofertę denimu tworzy zestaw oversize’owej kurtki i spódniczki mini oraz klasyczne dżinsy na co dzień i na wieczór. Lipa zadbała o to, by jak najwięcej fanów mogło cieszyć się efektami tej współpracy: ceny produktów rozpoczynają się już od 120 zł.
Dua Lipa x Pepe Jeans London
Po udziale Dua Lipy w kampanii Pepe Jeans wiosna-lato 2019, współpraca marki z artystką wchodzi w nowy etap. W sezonie jesień- zima 2019 do sprzedaży trafi pierwsza w historii kolekcja Pepe Jeans London zaprojektowana we współpracy z Duą Lipą.