Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest uznanie wobec/dla kreatywności, talentu i indywidualności. Twarzami kampanii są: aktorzy Will Poulter i Havana Rose Liu, piosenkarka, autorka tekstów i producentka Kelela; piosenkarz, autor piosenek i aktor Curtis Harding, którym towarzyszą modelki América González, Vika Evseeva, Dara Gueye, Taemin Park oraz Selena Forrest.
General Information nastrój sezonu
Ascetyczne zdjęcia wykonane przez Daniela Jacksona mają na celu podkreślenie wyjątkowej energii każdej z fotografowanych osób, jednocześnie oddając nostalgiczny General Information nastrój sezonu. Urzekające obrazy podkreślają misterny kunszt krawiectwa marki COS, prezentując ponadczasowość, siłę i pewność siebie.
Nowa kolekcja ma na celu wzmocnić pewność siebie osoby, która ją nosi. Mocne ramiona kreują odważną, wizualną deklarację siły. Kreatywne warstwowanie uwydatnia kształty i proporcje. Rozkloszowane nogawki oraz swobodne spodnie typu slouchy prezentują nowe, luźne podejście do garnituru. Dekonstrukcja i rekonstrukcja klasycznego krawiectwa pozwoliła na stworzenie innowacyjnych krojów: spodnie z niskim stanem i wywiniętymi paskami łączą się tu z przyciętymi, surowo wykończonymi marynarkami. Tradycyjne pionowe prążki układają się asymetrycznie, tworząc nowoczesne proporcje.
Harmonijne zestawienie kolorów
Paleta sezonu to harmonijne zestawienie kolorów, inspirowanych naturą. Kojąca, neutralna barwa kłosów owsa doskonale komponuje się z kolorem camelowym i brązem, tuż obok autorskich wzorów florystycznych. Kolekcja eksploruje także piękno kontrastów, zestawiając ze sobą gładkie wykończenia z teksturą, podczas gdy w akcesoria skórzane zostały ozdobione przez precyzyjne techniki haftu i pikowania.
Fotograf: Daniel Jackson
Stylistka: Jane How
Artysta fryzur: Shon Hyungsun Ju
Wizażysta: Petros Pethrohilos
Przed obiektywem: Will Poulter, Havana Rose Liu, Curtis Harding, Kelela, , América González, Vika Evseeva, Dara Gueye, Tae Min Park and Selena Forrest